A szombat esti három gyorsasági szakaszon már látszottak az erőviszonyok az idei Baranya Kupán, hiszen a Ranga-Csányi és az Ollé-Czakó páros csatázott az első helyért - kétszer Rangáék, egyszer Olléék bizonyultak a leggyorsabbnak. Ez a párharc vasárnap reggel is folytatódott, ám a második pálya második kilométerénél utóbbi duó lecsúszott az útról és 18 perc hátrányt szedett össze, majd a célban le is adták a menetlevelet. Innentől tekintélyes előnyt oszthatott be az egyébként is élen álló hazai páros és az összes hátralévő gyorsaságit megnyerve, magabiztos autózással szerezte meg a győzelmet - 46,8 másodperccel előzték meg a Kovács-Istovics kettőst.
Rangáék mögött egyébként nagy csata dúlt, Kovácsék az üldözők elől menekültek a Ford Fiesta R5-tel, a bronzéremért pedig az ifj. Ranga-Hideg, a Matics-Zejda és a Hideg-Kerék páros küzdött meg - végül ebben a sorrendben értek célba, de mindhárman hat másodpercen belüli eredménnyel. Hidegék külön örülhettek annak, hogy könnyedén nyerték a Mitropa Kupa értékelését, hiszen összesen heten adták le a nevezést, amelyből csak a Gassner-Thannhauser duó indult velük azonos kategóriában - őket a kaposvári kettős három és fél perccel előzte meg.
A Baranya Kupa végeredménye:
1. |
Ranga - Csányi |
Skoda Fabia R5 |
53:24,7 |
2. |
Kovács - Istovics |
Ford Fiesta R5 |
+46,8 |
3. |
ifj. Ranga - Hideg |
Mitsubishi Lancer Evo 8 |
+53,6 |
4. |
Matics - Zejda |
Mitsubishi Lancer Evo 9 |
+59,4 |
5. |
Hideg - Kerék |
Mitsubishi Lancer Evo 9 |
+59,6 |
6. |
Maricsek - Notheisz |
Mitsubishi Lancer Evo 9 |
+1:16,5 |
7. |
Amrein - Kovács |
Mitsubishi Lancer Evo 9 |
+2:14,1 |
8. |
Lovász - Kürti |
Mitsubishi Lancer Evo 9 |
+2:44,9 |
9. |
Fogasy - Virágh |
Peugeot 208 T16 R5 |
+3:07,9 |
10. |
Tőzsér - Győri |
BMW E36 M3 |
+4:11,7 |