„Minden autó erősebb volt nálunk, viszont a szakadó esőben a versenygépek közötti nagy különbség nem tudott annyira érvényesülni” – kezdte Furán Frici. „ Nagyon elégedett vagyok az eredménnyel, kihoztuk a legtöbbet az egyébként is kitűnően működő Ford Fiesta R5-ből. Gond nélkül tudtuk végigautózni mind az időmérőket, mind pedig a futamokat. Nagyon jó az autó fizikája és a Hankook gumik is hibátlanul szerepeltek mindkét versenynapon. Összetettben mindössze fél másodperccel csúsztunk le az ezüstérmes helyről, bár azt gondolom, egy ilyen mezőnyben dobogóra állni nagy dolog, büszke vagyok a csapatra, az autóra, hogy sikerült ezt az eredményt elérnünk.”
Sporttörténeti jelentőségű esemény volt a hétvégi hegyiverseny Parádsasváron. A HE-DO kupáért zajló 33. Mátrai Hegyiverseny közel tíz év szünet után került ismét megrendezésre a teljesen felújított, a megfelelő biztonsági elemekkel is ellátott szokásos helyszínen a 24-es főút Parádsasvár és Galyatető közötti szakaszán. A múlt hét pénteken adták át hivatalosan a forgalomnak a HE-DO Kft. kivitelezésében felújított útszakaszt, amely a hazai autósport egyik legtradicionálisabb rendezvényének is helyszíne egyben.
A hetvenes évek közepétől rendeztek itt több mint három évtizeden keresztül hegyiversenyeket egészen 2008-ig, amikor az útfelület és a korlátok állapota annyira leromlott, hogy már nem lehetett biztonságos körülmények között lebonyolítani a rendezvényt. A Magyar Nemzeti Autósport Szövetség Gyorsasági Szakága és a Gáspár Racing már évek óta dolgozott rajta, hogy ez a rendezvény és ez a különlegesen érdekes autósport versenyág visszakerüljön a hazai autósport palettájára. Ez az idei évre valósulhatott meg jelentős helyi és állami segítséggel és az útszakasz felújítását végző, az autósport iránt már régóta elkötelezett cég támogatásával. A hétvégén egy olyan legendás verseny és legendás versenypálya került vissza a naptárba, amelyen több generáció szocializálódott az autósport szeretetére.