Nagyon a határon – vagy még azon is túl – kellett autózniuk ahhoz, hogy a legjobb technikákkal felvegyék a harcot, éppen ezért a 2012-es, 2013-as és 2014-es pontverseny legjobbja váltott a téli szünetben: az idei esztendőnek ismét egy R5-ös Forddal vág neki.
– Boldog vagyok, hogy lehetőségünk nyílik beleülni egy ilyen autóba, ezzel ugyanis eltűnik az a hátrány, ami tavaly megvolt a riválisokkal szemben – fogalmazott a szezonnyitó előtt Kazár Miklós. – Az elmúlt időszak tárgyalásai eredményre vezettek, ezért optimistán várjuk a szezonnyitót. Hosszú bajnokság elé nézünk, hiszen idén nyolc futamot követően hirdetnek magyar bajnokot, tehát lényeges lesz a kiegyensúlyozott, jó teljesítmény. Rendkívül motiváltak vagyunk, téli autómentes időszak után már nagyon várjuk, hogy ismét versenyezhessünk.
Kemény bajnokság
Kazár Miklóst és Ferencz Ramónt új csapat készíti föl az ORB futamaira, hiszen az autóval együtt olyan ajánlatot kaptak, amit a versenyző szerint botorság lett volna visszautasítani. Szabady Levente csapatvezetőként azonban továbbra is az egység mellett áll, mint ahogyan azok a segítők is, akikre korábban is számított a páros.
– Az R5-ös nem jelent újdonságot, ugyanis 2014-ben ilyen autóval voltam magyar bajnok – tekintett vissza Kazár Miklós. – Természetesen ez már egy újabb technika, amelyhez szinte minden fejlesztés a rendelkezésünkre áll. Ettől függetlenül nagyon kemény bajnokság vár ránk, elég csak rápillantani az Eger Rally nevezési listájára. Több mint tíz R5-ös indul, de nem szabad leírni az R4-essel rajthoz álló versenyzőket sem. Tavaly is azt mondtam, hogy rendkívül színvonalas a magyar bajnokság, de erre idén sikerül még egy lapáttal rápakolni. Rendkívül szoros csatákra van kilátás, ezért nagyon fontos, hogy az első pillanattól az utolsóig maximálisan koncentráljunk. Az egri pályákat kimondottan kedvelem, sok induló és sok néző várható, ezért úgy gondolom: a sportág színvonalához méltó hétvégével indíthatjuk az idei sorozatot.