Csirmaz Brúnó a ralikrossz szakág Magyar Kupájában az 1600 köbcentiméter alatti és az abszolút bajnoki címet is elhozta, a SuperTouringCars kategóriában pedig a dobogó harmadik helyét sikerült begyűjtenie egy olyan autóval, amely a szezon folyamán épült. A Hoffer Zsolt–Szabó Bence páros a rali-ob abszolút 29. helyén zárt, a 6. géposztályt a második, a kétkerék-meghajtású kategóriát harmadik helyezettként fejezték be. A bajnokság futamait jellemzően dominálták, nevünkhöz fűződik a legtöbb megnyert gyorsasági szakasz, azonban idén a bajnoki címet nem sikerült begyűjteniük. A drift szakágban Nagyházi Lőrinc számára már befejeződött a versenyzés, „Tücsi” a népes mezőny tizedik helyén zárt.
A ralikrossz országos bajnokság hatodik versenyének Nyirád adott otthont, az 1600 cm3 alatti kategóriában nagy csaták zajlottak egész hétvégén. Brúnót többen is megközelítették, de a döntőben egy jól választott Joker-körrel sikerült megnyerni a futamot, és értékes pontokkal zárni a nyirádi versenyt. A SuperTouringCars 2000 cm3 alatti kategóriájában megérkezett az új fejlesztésű Honda várt féltengelye, de a váltó folyamatos problémái miatt a döntőbe egy utcai sebességváltót kellett használni. Brúnó így is a dobogó harmadik fokáig tudta küzdeni magát.
A szezonzárót Máriapócson rendezték, és bár Brúnó a Magyar Kupa éllovasaként érkezett, nem dőlhetett hátra, ugyanis a 2015-ben bevezetett szabályok alapján az előfutamokért is bajnoki pontokat osztottak. A csapat próbált matekozni és spórolni, de Brúnónak pontokat kellett szereznie ahhoz, hogy megnyerje a bajnokságot. A döntőben nagy csatában második helyen végzett, amellyel bebiztosította az országos bajnoki címet. A SuperTouringCars kategóriában szintén második pozícióba hozta be Hondáját, amelyben végre egy jól összerakott váltó dolgozott.
Hoffer Zsolt és Szabó Bence párosa, a Hungarian Police Rallye Team versenyzői hatodik futamukat teljesítették az országos ralibajnokság utolsó versenyén. Komolyan vették a felkészülést, teszteltek is a Mecsekben, mivel a tét a bajnoki cím volt kategóriájukban, ahol nyolc pont lemaradással álltak a második helyen. A kétkerék-meghajtású (2WD) autók pontversenyének harmadik pozíciójánál is előrébb kívántak végezni.
Az Opel Adam R2-nek és párosnak egyaránt kedvezett az októberi mecseki időjárás, mely bizakodásra adott okot. Már az első gyorsasági szakasztól megkezdték a bajnokságban vezető párosokat utolérni, és folyamatoson gyorsuló tempó mellett a kétkerék-meghajtású autók értékelésének elejében autóztak. A saras, esős, ködös körülményekhez megfelelő gumit választva jó tempóban haladtak a hatodik gyorsasági szakaszig. A szakasz – mely 28 kilométer hosszúságú volt – közepén sajnos technikai probléma lépett fel, ezért félre kellett állniuk. A jármű javíthatatlan volt, ezért a futam feladására kényszerültek.
Köszönjük az egész éven át tartó partneri együttműködést!