Azért indultam el az Extreme Technical Weekend-en, mert ez egy jó verseny, mindig sokan vannak és jó a szervezés. A Szlalom OB mellett volt gyorsulási verseny a célegyenesben, illetve a 2-es, 3-as kanyarban Drift EB. A Hungaroring egy vonzó dolog, sok néző van, nagyon jó a pálya. A Ring aszfaltján menni szerintem nem egy mindennapi dolog.
A négyes, azaz a Mansell kanyar és az utolsó előtti, 15-ös kanyar között jelölték ki azt a szakaszt, ahol a szlalom versenyt megrendezték, a táv kicsit több mint 2 km volt. Meghagyták a pálya vonalvezetését, csak az egyenesekben voltak bóják, illetve lassítók. Viszonylag gyors volt a pálya, szerencsére nem voltak benne visszafordítók, nem lassították meg nagyon. Azt kell mondjam, hogy szlalomban csak így szeretek menni, ilyen lendületes versenyen. A kategóriámat, a 2000 ccm feletti Túra autó géposztályt sikerült megnyernem és a túrakocsik között is én voltam a leggyorsabb. A Prototípus, úgynevezett Super Car, mezőnnyel jókat meccseltem. Azt tudni kell, hogy ezek az autók rettenetesen könnyűek és nagyon erősek, kifejezetten szlalomra építik őket, de a verseny végén csak pár tizeddel maradtam el a legjobb Prototípus autóktól.