A Kassa Ralira úgy érkeztetek, hogy Rafival felveszitek a küzdelmet és versenyeztek egy jót, ezt a célt sikerült teljesíteni?
- Sajnos az első gyorson bedöglött az átbeszélőnk és egy olyan pályán ami eléggé ismeretlen számunkra, ráadásul a pályabejárás 40 km/h-ban volt korlátozva nem igazán voltunk versenyképesek. Ezzel az elsőn annyit szedtünk be, hogy ilyen tehetségű versenyzőkkel szemben már csak az ellenfelek hibájával lehetett volna előrébb kerülni, amit nem kívántunk, így a harmadik helyünkről néztük élvezettel Rafi és Áron csatározását.
Dióhéjban összefoglalnád nekünk a versenyeteket?
- Eléggé nehezen indult ez az egész verseny, már a felkészítés során is elbotlottunk egyszer-kétszer, ráadásul lent sikerült összevesznem a ‘kiszolgáló személyzet’ néhány tagjával is, úgyhogy sem a bejáráson, sem a verseny első napján nem voltam, voltunk fejben rendben… Viszont a kocsi tökéletesen üzemelt, kicsit állítgattuk a hátulját mert keményebb rugókat kapott, de megérte egy napnál többet foglalkozni vele, mert hibamentesen zártuk a versenyt, leszámítva a kettő defektet, és néhány darabokra tört felnit. Miután rájöttünk, hogy csak nekünk nem tetsző módon tudunk előrébb jutni, gondos mérlegelés után úgy döntöttem, hogy megtehetjük az időkre kevésbé figyelve nézőbarát autózásba kezdünk. Szerintem voltak pillanatok amikor ezt egész jól csináltuk, de végig nagyon igyekeztünk…
Melyik pálya nyerte el a leginkább a tetszésedet?
- Minden pálya jó volt, de igazándiból Banské-n élvezkedtem a visszafordítókban a legjobban, úgyhogy ha ki kell emelnem egyet, akkor mindenképpen ez lenne. Ezen történt velünk az az esemény is ami miatt elvesztettük a kupánkat! Aminek nagyon örültünk, hogy örömet tudtunk okozni valakinek, aki miattunk maradt ott a parkolóban. Ez egy emlékezetes gyors lett úgy a pályán, mint utána a szervízparkban. De nehéz dolog ez, mert tényleg mindegyik jó móka volt!!!
Elégedett vagy a szlovák rendezéssel?
- Jajjj… Szembe jött velünk a pályán egy versenyautó, ami a P-csoport előtti szünetben úgy gondolta kikecmereg az árokból, egy gyorsaságink elmaradt mert felengedtek előttünk egy nászmenetet, és bedugult a gyorsasági… Szerintem ezek azért nagyon-nagy hibák voltak… A nászmenetes mindenképpen szervezői hiányosság, a szembejövő autó meg a pilóta hülyesége… Szembe jönni a pályán úgy, hogy a Rafi elé tolták ki, hát… Kellett lennie támpontnak merre kéne tovább haladni…
Ebben az évben nem hagy benneteket zökkenőmentesen versenyezni a “technika ördöge”. Ez a verseny sem volt ebből a szempontból kivétel?
- Mint mondtam VÉGRE a technika rendben volt… Ha kicsit összeszedettebben versenyzünk, most lehetett volna gyorsabban menni, de az átbeszélőzűr így is gáz lett volna…
A P14 bajnoki címért folyó küzdelemben most Rafi vezet előttetek. A Mecsek Rali “mindent bele” verseny lesz?
- Rafit ebben a versengésben már csak a technika állíthatja meg, úgyhogy ha nem esik ki, a végén megóvom!!! Dehogyis, nagyon nagy örömmel fogunk mellé állni az éves díjkiosztón. De előtte lesz még a Mecsek, ahol semmiképpen sem szeretnénk lemaradni tőle, és Árontól sem. Reméljük, hogy addigra meggyógyul az autója ebből a szerencsétlen bukásból… De mindenképpen VERSENYEZNI fogunk. Habár mindenkinek elég lenne végiggurulni a pályán, (vagy el se menni) és akkor biztosítva lenne a helyezése, de nem hiszem, hogy elégedettek lennénk akkor. Meghát tudvalévő hogy a Mecsek a kedvencem, és még SOHA nem sikerült itt jót menni, valami mindig közbeszólt, tönkrement, eltört, elgumizódott. De majd most!
Köszönet mindenkinek aki a pálya széléről lelkesített a szurkolásával, a csapatunknak, Bedő Ákosnak, Dodinak, Öcsinek, és a Bélust most helyettesítő PUCI Drift-nek, mert Őt kellett most megkérnünk, hogy hozza le a szerelvényünket, és ha már ott van szereljen is! Köszi lányok a reggelit, és anyukámnak a háttérországot!!!