„Soha sem volt szerencsém a Fehérvár Ralin, de tavaly sikerült kategóriát nyerni, úgy gondoltam, hogy ezzel végre megszakadt a rossz sorozat és hátha az idén is meg tudjuk ismételni a győzelmet” – mondta Matics Mihály.
„Minden rendben is lett volna, csak a hajtáspumpa meghibásodásával nem számoltunk. Ez zárja a középső difit és tulajdonképpen ez az, amitől a Mitsubishivel olyan jól lehet autózni. Ha nem zár, akkor a kanyarba nem tudod behúzni az elejét, a kigyorsításnál meg jár a hátulja. Az első szervizben kicseréltük, de kiderült, hogy a tartalék pumpánk is hibás volt, egyáltalán nem működött.
Az első körben csak irányítani nem lehetett az autót, a másodikban már fékezni sem. Mivel több pumpánk nem volt, így a második napra visszatettük az elsőt. Négy kilométerig működött, utána nem.
Az utolsó előtti gyorsaságin így is a kategória harmadik helyén álltunk, négy másodperccel lemaradva Botka mögött. Itt viszont a rajtban eltört a bal hátsó féltengelyünk, amivel visszaestünk a negyedik helyre. Viszont az összes problémánk ellenére célba értünk.
Tetszett a versenyen a szervizpark, a parc fermé, a rajt ceremónia, hogy megadják a módját. A pályák talán valamivel jobbak voltak, mint az utóbbi években, de szerintem még kellene javítani rajtuk, így még mindig nagyon durvák. A következő Veszprém Ralin sok választásunk nem lesz: nyomni kell és újra megpróbálunk nyerni.”