Szombathely kimaradt, hogy 100%-os legyen a Micu a következő futamra. Összeállt minden Székesfehérvárra?
- Nem minden százas még, mert sajnos a turbó végül nem lett kicserélve újra, mert nem lett volna már idő felprogramozni. A múltkor ugye a turbócsövek szórakoztattak minket végig a verseny alatt, és azok viszont most újak, és remélhetőleg minden úgy fog működni, ahogy kell neki. Az aszfaltra kaptunk új gátlókat, murvára pedig marad, ami volt. Tesztelésre is szántunk némi időt, ami arra pont elég volt, hogy ha ki akar ugrani egy hiba, akkor talán kijött volna, de eddig semmi jele nincs, hogy valami nem klappolna. Csak maradjon is így minden a versenyen végig.
Tavaly „gyilkos murvának” hívtad a fehérvári futamot, ami legallyazta sokak, köztük a ti autótokat is. Tartasz a rossz minőségű murvától, vagy páncélosra készült az EVO?
- Felkészültünk amennyire tudtunk, és beburkoltuk az autót, de az szerintem most sem sokat fog jelenteni annak a murvának, ami ott van. Tavaly, hogy minden szép és jó legyen, még a kipufogón is átnyomtuk, és az még jobban szétzúzta az alját. Majd meglátjuk, hogy idén mit dob a gép…pozitívan állunk mindig hozzá. A pályák amúgy elég jók, főleg az első nap, mert ugye nekünk az ORB-nek az murva, de a második nap az aszfaltos az már csak inkább olyan levezetés féle.
Kérlek Robi, mondd azt, hogy nem új navigátorral mész. :D
- De…igen. :D Ez az év úgy néz ki, hogy már ilyen lesz. Volt a Kürti Tomi, de ő ugye mással is versenyzik, és nehéz összeegyeztetni a dolgokat. Aztán volt a Repka Robi, aki nem tud most jönni. Meg kellett oldani. Ezért most a Molnár Zsolt fog nekem navigálni, akinek nem idegen a raliautó belseje. Meglátjuk, mit tudunk együtt összehozni.
Felskicceltétek a hétvégét fejben? Mert tavaly azért megvolt a 3. hely….idén mi a terv?
- A múlt évben más kategóriában mentünk, de azért jó volt felállni a dobogóra, az mindig jó. Itt azért most másabb a mezőny, másabb az autó, és ugye új navigátor….de nem szaporítom a szót, legyen dobogós helyünk. A kilométergyűjtés mellett mindig az a legfontosabb, hogy mi is és az autó is épségben guruljunk át a célon. A többit majd bónusznak vesszük.