A Miskolc Rali után sajnos elég rövidre sikerült a szombathelyi verseny… Mi történt veletek a három gyorsasági alatt?
- Szombathelyen sajnos semmi sem úgy alakult, ahogyan szerettük volna. Az első gyorson semmit sem fogott a gumink és nagyon sokat kaptunk a többi BMW-től. A második gyors már jobban feküdt, de ott én hibáztam és egy bal ötben elfordultam jobbra, a nézők és a fotósok felé. Ennek ellenére elég jó lett az időnk! A harmadik gyorson fent akadt a gáz és elment a fékszervónk. Nagy küzdelem árán kijöttünk a gyorsról és bevittük a szervizbe az autót, ahol a csapatunk javította a hibát, így másnap folytattuk a versenyt.
Végül miért kellett feladnotok a versenyt?
- A vasárnapi első gyors célja előtt, egy kilométerrel szétesett a fojtószelepünk, ezért kiálltunk végleg.
Másnap még maradtatok nézni a többieket, vagy ilyenkor amikor gyorsan befejeződik a verseny számotokra, nem szereted fájdítani a szívedet?
- Miután kihoztuk az autót a pályáról, összepakoltunk és hazaindultunk. Ez a negyedik verseny volt egymás után, amit műszaki hiba miatt adtunk fel és őszintén szólva nem volt kedvem még versenyt nézni sem.
Aszfalton és murván is másik autóval versenyeztek. Mi a különbség a két autó között?
- Aszfalton a Compactal megyünk, ami szépen lassan kezd összeállni, úgy ahogyan szeretnénk, már csak egy M3-as motor hiányzik belőle. A murvás E30-ban egy széria 3L-es motor van egy széria váltóval, ami szerintem murvára nekem teljesen megfelel, de sajnos ez lassan egy harminc éves technika, amin egyre több alkatrész mondja fel a szolgálatot.
Te személy szerint melyik verseny típust kedveled jobban, az aszfaltot, vagy a murvát?
- Valójában szeretem mindkettőt. Murván sokkal könnyebb javítani a hibákat, mint aszfalton.
Ha jók az információink nem indultok Fehérváron… Tudhatjuk az okokat?
- Székesfehérváron nem indulunk, mert nem álltak össze a versenyhez szükséges feltételek, pedig a Nikinek ez hazai verseny lenne…