Mikor Joci és Pisti megálmodta, hogy kipróbálná a Bakó féle egyik méregzsákot, még nem is gondolták, hogy milyen szerencsések lesznek, mert a véletlen műve volt, hogy jutott nekik autó. De mivel elég szemfülesek voltak, és időben megkeresték a csapatot, ők kapták a Szombathely Rallyra az egyik C2-t. Ezután már pörögtek az események, és a csapat Jociékhoz hasonlóan izgatottan várta az újabb kihívást.
A srácok egy teszttel kezdtek csütörtökön, ahol a beállítások finom hangolása kapta a fő hangsúlyt, és hogy barátkozzanak kicsit a Citroennel. Az időjárás végül kegyes volt, és nagyon jót tréningezett Joci és Pisti. Kérdezni sem kellett igazából őket, mert minden egyes kör után egyre nagyobb mosoly ült az arcukra. Ez annak volt köszönhető, hogy Joci már uralt más elsőkerekes autókat, és nagyon hamar visszajöttek az elsőkerekes reflexek, még így is, hogy azért sokáig egy hátsókerekes Ladával versenyeztek. Tehát mikor vége lett a tesztnek mindenki úgy látta, hogy jó kezekben lesz az autó, jöhet a verseny.
Szombaton pályabejárásra indult Joci és Pisti, akik a lehető legpontosabban írták fel a gyorsasági szakaszokat, és már délután nagyon várták a másnapi rajtot. Mikor elérkezett az idő a csatázáshoz, már mindenkit izgalommal töltött el a visszaszámlálás.
Kicsit barátkozósan indult a fiúk versenye a méregzsákkal, de már az első gyorson ettől függetlenül nagyon jó időt mentek. Kategória harmadik helyen álltak „egy ismerkedős” szakasz után. Menet közben kiderült, hogy ők nem akarták nézni az időt ezen az első közös versenyen, de a csapat többi tagja gyorsan elárulta nekik, hogy ha nézik az időt, ha nem, akkor is harmadik helyen állnak. Ennek a hírnek hallatán felbuzdulva a második gyorson is hozták ugyanezt az eredményt. Aztán a harmadik szakaszon megtáltosodtak, és egyre jobban ráérzett Joci a tempóra, melyet Pisti ütemesen diktált neki. Itt már második helyig tornázták magukat, és nagyon élvezték a versenyt, és az autót fantasztikusnak titulálták.
A baj ezután történt, amikor az autó az ötödik gyorsasági szakaszon megmakacsolta magát, és beindult, majd leállt. Mivel nem tudták mi a baj, nem kínozták az autót, szóltak a Bakó Rally Team csapatának, akik bevitték a versenyautót és a srácokat a szervizbe. A verseny felénél kellett Hibján Jocinak és Szurovcsák Pistinek feladni a küzdelmet, de elmondásuk szerint nem maradt bennük tüske, ugyanis tudják, hogy a technikai sportban ez előfordul.
Hibján József és Szurovcsák István tervei között szerepel a történtek ellenére is a Citroen C2R2, mert egy következő versenyen ugyanezzel az autóval szeretnének a célon átgurulni.