Milyen is volt a közös munka Nikivel, arról Mátéval beszélgettünk:
Hogy tetszett a pálya most a másik irányból is?
Nyugodtan állíthatom, hogy mindkét irány fantasztikus élményt nyújt, hasonlóan nagyszerű gyorsaságit lehet teljesíteni a pályán. Nekem valamiért a Zagyvaróna-Cered irány volt a szimpatikusabb, azon sikerült mindig egy kicsit felszabadultabban kocsikázni.
Milyen volt Nikivel a közös munka?
Niki profi, ezt most is bebizonyította. Abszolút partnerként tudtunk együttműködni, olyan volt vele a közös munka, mintha évek óta együtt mennénk. Hibamentes navigálást kaptam a versenyen, amit ezúton is köszönök neki. És irigy vagyok Andrisra (Ferjáncz), hogy ilyen profi navigátora van. :)
Erős ellenfelek voltak a helyi menők?
Nagyon. Hihetetlen űridőket autóztak, rutinos pilóták. Ők igazi mérceként szolgálnak a 25-ös BMW-sek között, de még az abszolút értékelésben sem vallottak szégyent. Ezért nem is hiszem, hogy lenne okom panaszra. Ezt vártam a verseny előtt is, be is igazolódott.
Hogy viseltétek az időjárás viszontagságait?
Én valahogy vágytam arra, hogy esős verseny legyen, viszont az, hogy fél óránként váltakozott a zuhogó eső - napsütés kombináció, az elég idegőrlő volt. Az első gyorsasági vizes körülményei majdnem megvicceltek minket, a többi viszont félig száraz, félig nedves szakaszok voltak. Azokkal már minden rendben volt.
Az idei következő állomása mi lesz?
Június 20-21-én Vác mellett a Kismaros - Kóspallag - Márianosztra szakaszon lesz a következő futam az Északi-régió Nyugati bajnokságában. RTE-s években már versenyeztem ezen a szakaszon pár alkalommal, szóval ismerős terep következik, ami szintén nem rossz pálya.
Köszönöm a riportot!