Kitartásukban segített a LiveWire Energy cukorka és ital. Az elsőként együtt autózó párosnak mit is sikerült kihozni a sedan BMW-ből arról Andrást kérdeztem.
Most, hogy már ismered a pályát oda-vissza, mennyire változott a véleményed?
Mindkét irányban nagyon tetszik a pálya, de ha választani kellene talán Zagyvaróna-Cered egy kicsit jobban. Lefelé szimpatikusabbak a tempósabb részek, mint a technikásabbak a másik oldalon.
Említetted, hogy Schmidt Ádám először navigál neked. Hogy sikerült összehangolódni?
Nagyon jól sikerült összehangolódni, nem volt probléma a közös munka során. Ezen felül azt gondolom, hogy Magyarországon nincs nehezebb feladat egy Ceredet oda-vissza hibátlanul lenavigálni, én abszolút elégedett voltam.
A szervizcsapatnak mennyire kellett pörögnie a szakadó eső és a szikrázó napsütés váltakozása miatt?
Nem kellett pörögnie, a gumitaktikánk egy szett slick gumi volt, amivel végigmentünk a versenyen, nyitott mintázata révén valamennyi vizet el tudott vezetni. A szemünk viszont forgott a szakaszon, hogy hol vizes és hol nem.
Mennyire vagy elégedett az eredménnyel?
Egyáltalán nem vagyok elégedett az eredménnyel. Az egyedüli pozitívum az az, hogy karcmentesen célba értünk, de úgy látszik a több mint fél éves kihagyás túl soknak bizonyult, és ezen az eső sem segített rögtön az első gyorson. A kategória élvonalával nem tudtunk versenyezni, de majd legközelebb. Örültünk volna, ha az utolsó gyorson esőben jövünk, de vissza kellett hozni az első 4 autót a rajtba, hogy újat mehessenek, közben nagyjából felszáradt a pálya. Ezt nem igazán értem.
Hol állsz legközelebb rajthoz?
A következő verseny júliusban is egy MARB Északi régió verseny lesz, még pedig a Nyugati csoport 3. futama a Mátrai sprint. Ami hasonlóan nagyon jó pálya és környezet a versenyzéshez.
Köszönöm a riportot és kitartást, Mátrában már jobb lesz!