Három kérdés Krózser Menyhérthez:
Tavaly Szombathelyen szerezted meg pályafutásod első abszolút győzelmét, ráadásul Murva Ralibajnokként érkezel a versenyre. Van rajtad emiatt nyomást?
Nem. Tavaly nagyon jó versenyünk volt Szombathelyen, amit sikerült megnyerni, az idén is ez a célunk: a versenyt és a bajnokságot is szeretnénk megnyerni. Nyilván nem lesz egyszerű dolog, de az Eger és a Miskolc Rali előtt is jónak láttam az esélyeinket, most is így van, csak rajtunk és az MHH Teamen múlik, hogy mit tudunk kihozni belőle.
Mi a murvás sikereid titka? A Mitsubishinek fekszik jobban a laza talaj, vagy neked?
Én nem teszek különbséget a murva és az aszfalt között. Tavaly Fehérváron aszfalton is jól mentünk. Az biztos, hogy az autónk nagyon jó murván és talán tavaly én is könnyebben tudtam jó eredményt elérni itt. A szombathelyi pályák nagyon speciálisak, gyorsak, ahol a tempós részeken és a féktávokon dől el a verseny. A pályákat már ismerjük, de a talaj folyamatosan változik, akár tavalyhoz képest is, akár a pályabejárás és a verseny, vagy két kör között is. Nem mindegy, hogy egy tempós rész után a féktáv kemény vagy laza talajon van. A kemény talajon akár fele akkora féktávot is vehetsz. Szintén fontos, hogy milyen gumit választasz. Sokkal több tényezőn múlik ez a verseny, mint hogy az autónak vagy a versenyzőnek fekszik-e a murva.
Az idei első két verseny után azt mondtad, sokat tanultál, mi az, amit ebből most hasznosítani tudsz?
Sok mindent. Nagyon sokféle versenyszituációval találkoztunk Egerben és Miskolcon, amit ott a helyszínen kellett megoldanunk. Most az egész versenyhez való hozzáállást, a felkészülésünket próbáljuk úgy alakítani, hogy végig gyorsak tudjunk lenni.