DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. november 8. péntek
Rali

Lángi Attila: Nagyon fontos a nézők szórakoztatása

Lángi Attila egyre látványosabban, közönségszórakoztatóan versenyzik. A Miskolc Rali után beszélgettünk a méltán népszerű versenyzővel.

Mennyire vártátok ezeket a zempléni pályákat, volt már valami emléked ezekről a pályákról?

- Miskolc környékén nagyon jó versenyezni egyrészt a lelkes, ralit szerető közönség, másrészt a szuperjó pályák miatt. Ugyan Nekem teljesen ismeretlenek voltak a pályák, az utasom már járt rajtuk versenytempóban, úgyhogy nem tünt úgy hogy “félnünk” kellene tőle!

11162467_881359221935894_2570255760457500674_n



A rajtceremónián beszélgettünk, és mielőtt mentetek a prológra mondtam neked, hogy vigyázzatok, mert nagyon rossz a salak minősége. Sikerült megóvni az autót? :-)

- Nagyon vicces!!! :-) Tudjátok hogy nem. A bal első lengőkarunk eltört, mondjuk az okát még nem látjuk (nem is fogjuk) és eltakarította a sárvédőt meg a küszöböt. Ezenkívül kaptunk egy 600 másodperces (így durvább mint ha azt mondom 10 perc :-) ) büntetést, mert nem jutottunk be időben a következő időellenörzőbe (parc ferme ) , úgyhogy az időeredményekkel már annyira nem kellett foglalkozni. De nagyon köszönjük a szervizcsapatnak, (Bedő Ákosnak, Berzéki Bélának, Lángi Öcsinek és a legkisebb csapattagnak Lángi Krisztiánnak, mondjuk Ő csak szétrugdosta a csavarokat, de mit is várhatnánk egy 2 és 1/2 évestől…), hogy “munkaidő előtt” megrenoválták a kocsit. Ha ez nem történik meg most nem lenne beszélnivalónk!!!

A szombati “versenynapotok” hogyan sikerült?

- Azt hiszem hogy a technikai malőrt leszámítva (bennakadt a váltó a kettedik fokozatban) semmi extra. Szerintünk jól mentünk, tudtunk egy kicsit nézőzni is, a Rafival is jókat meccseltünk. Persze azért hozzátartozik, hogy nem kellett magát megfeszíteni, mert a kategóriatársak technikai (van olyan is aki vezetéstechnikai) problémákkal küzdöttek. Jól éreztük magunkat az autóban, csak ez a fránya kihangosító trükközgetett velünk, de remélhetőleg ez a következő versenyre már megoldódik! 12-ből 6 gyorsaságit így is sikerült hozni, és hiszek benne, ha a váltó nem talál ki magának minket akkor 7-et sikerült volna nyerni! De már kíváncsian várjuk hogy éles, a technikát ilyen formában mellőző versenyen mire leszünk képesek, mert ha muszáj és szorít a prés akkor tudunk még gyorsulni!!!

A Zsujta – Hollóháza szakasz nem lesz a szíved csücske, hiszen mind a három körben arra panaszkodtál, hogy “nem áll össze ez a pálya nektek”.

- Igazándiból minden rendben volt, de megváltoztattuk az itiner-írást, és a nagy tempójú kanyaroknál még szoknom kell, hogy a 2 az más mint régebben. De ez tanulható és hasznosabb így felírni a pályákat, csak van (reméljük csak volt ) egy kevés bizonytalanság benne.

Ugye tudod, hogy kezdesz közönségkedvenc lenni? Egyre többen várják a nézők közül, hogy jöjjön ez a gyönyörű autó, és nem csak az autó szépsége miatt! :-)

- Akkor valószínűleg a Mi szépségünk miatt!! :-) Ezt elvethetjük! Akkor remélhetőleg a nézők is látják, hogy fejlődünk, mert Mi nagyon érezzük. Az autó jó (vezethetőség szempontjából majdnem tökéletes ) Mi is javulunk, lassan de biztosan eligazodunk a beállítások útvesztőjében, úgyhogy mostmár számolni kell velünk a többieknek! Mindeközben maradunk egyszerű emberkék, akiknek nagyon fontos a Nézők szórakoztatása, mert tudjuk ha nem adunk, nem kapunk!

Végül milyen érzésekkel hagytátok a borsodi megyeszékhelyet?

- Nagyon jól éreztük magunkat, és tényleg kezd átjönni, hogy örülnek a nézők hogy ott vagyunk a rajtban!!!

Szombathely Rali?

- Ott leszünk, hacsak valami világméretű katasztrófa nem történik!

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: