Sziasztok! Kezdjük azzal, hogy mi történt veletek az Eger Ralin?
Norbi: .Sziasztok. Az Eger Ralin sajnos műszaki hiba miatt a legelső gyorson kb. 2km után kiestünk, megszűnt a hajtás! Nem vagyok egy babonás ember, de most az egyszer azt mondom, hogy ennek valamiért így kellett lennie!!! A pályáról nem tudtuk időben lehozni az autót így már ott nem is foglalkoztatott a dolog, hogy valójában mi is a hiba!
Tamás: Sajnos az Eger ralin ahogy már Norbi említette hajtás problémánk volt ezért kényszerültünk kiállni az első gyorson…
Sikerült a két verseny között rájönni a hibára?
Norbi: Otthon szétszedtem az autót és egyértelmű volt, hogy a difinél az áttétel fogazódott le.
Tamás: A hibát természetesen orvosoltuk, Miskolci futamon tökéletesen működött az autó.
A Miskolc Rali előtt melyik gyorsasági szakaszt ítéltétek a legnehezebbnek?
Norbi: A Miskolc ralival úgy voltunk, hogy ha jó időket fogunk autózni akkor mindenki azt fogja mondani, hogy nekünk ez kisujjba van mert itt van a kertek alatt, ha pedig nem hozunk eredményt akkor hallgathattuk volna ameddig élünk. A legnehezebbnek nekem a szemerei pálya tűnt, de az is csak azért mert nem volt túl színpatikus, amúgy nem volt vele gond!
Tamás: Egyik pálya sem volt egyszerű, még ha hazai területen is autóztunk. Számomra a Fonyi gyorsasági vége volt a legrémisztőbb, de az is inkább az út minősége miatt!
Hogyan láttátok belülről a Miskolc Ralit, illetve a saját versenyeteket?
Norbi: Az egész verseny nekünk nagyon nagy élmény volt, hisz először sikerült mennünk Rally 2-ben, eddig sprinteken mentem, de ott is csak ritkán amit viszont nagyon sajnálok, hogy Ruszó Krisztián és Vizeli Karcsi kiesett, mert hozzájuk szerettem volna hasonlítani az időeredményeinket, hogy egyáltalán van e itt keresni valónk!!!
Tamás: Nekünk a Miskolc Rali egy örök emlék marad, ugyanis ez volt rally2 -ben az első közös versenyünk. Mondhatjuk, hogy még az előforduló hibák ellenére is, egy nagyon nagy élmény volt mindkettőnk számára!
Rengeteg emberrel beszélgettünk a pályák szélén, és egyöntetűen azt mondták, hogy látványosan autóztatok. Jó érzés ha a nézőknek tetszik amit csináltok?
Norbi: Igen, próbáltunk gyorsak lenni és ennek a velejárója az, hogy néha a nézőknek is nagyon kedvezünk, 1-1 tempós megcsúszással. Nagyon nagy FEELING, ha a nézőkön látjuk, hogy tetszik nekik ahogyan autózunk!!!
Tamás: Nekünk is feltűnt, hogy nagyon sok ember jött ki miattunk is a versenyre. Ez igazi drukk amit kapunk ilyenkor tőlük, és ez egy nagyon jó érzés. Amit itt most szeretnék is megköszönni nekik! És remélem tudunk majd még a kedvükre autózni!
A szezon elején azt mondtátok, hogy készül egy másik autó is. Ha publikus megtudhatnánk, hogy hogyan áll az autó építése?
Norbi: Valójában egy nagyon profi és egyben ami legfőbb lett az elmúlt évek elteltével, egy nagyon biztonságos autó építése a célom ami folyamatban van, de kell neki még egy pár hónap.
Tamás: A folyamatban levő autó 100% biztonságra épül. Nem tudjuk mikor készül el pontosan, de nem is szeretnénk elsietni!
Összegezve a versenyeteket, elégedettek vagytok magatokkal?
Norbi: Így elsőre panaszra nem nagyon van okunk, de persze bele kell tanulnunk mert most is összeszedtünk 2-perc büntetést, de ennek ellenére is elégedettek vagyunk ,hisz kiderült, hogy érdemes gondolkozni a fojtatásban!
Tamás: Természetesen elégedettek vagyunk, hiszen ezen a versenyen is láthattuk, hogy nagyon sokan kiállni kényszerültek műszaki hibák miatt! Így nekünk nagy élmény volt, hogy átgurulhattunk a céldobogón !
Következő megmérettetésetek?
Norbi: Szombathelyen nagyon szeretnénk indulni, csak vészesen kevés ez az idő ami még hátra van a versenyig, de rajta vagyunk az ügyön.
Tamás: Készülünk Szombathelyre. Ha minden jól megy akkor ott találkozunk!
Kinek, kiknek köszönnétek meg a segítségét?
Norbi: Köszönöm, hogy megkerestetek, és köszönöm mindenkinek a támogatást és a szurkolást!
Tamás: Szeretném megköszönni a háttérben segédkező emberek segítségét! Köszönet a szervizcsapatunknak, a kedvenc szakácsunknak, és legfőképpen köszönjük a családok segítségét és türelmét a versenyek idejére!