Milyen tervekkel vágtatok neki a 21. Steelvent Miskolc Ralinak?
- A terv az volt, hogy legalább egy helyet javítsunk Egerhez képest, és szokjuk az autót meg a gumit. Úgy érzem, hogy mind a hármat sikerült teljesíteni. – mondta András.
A versenyen volt kaland?
- Hát kaland az volt bőven. Sajnos az egyik gyertya csak pislákolt az autóban és a bal hátsó gátlónk is eltört, de a Bakó Rally Team orvosolta a szervizparkban a problémákat. Sajnos az utolsó gyors, utolsó kilométerén egy jobbos kanyar már nem tetszett a gátlónak és kicsúsztunk aminek bukfenc lett a vége, de a nézők gyorsan talpra állítottak (sok sok köszönet) és bevittük a célba az autót. Így utólag jobb lett volna elspórolni a végét is.
Melyik szakasz tetszett a legjobban, illetve a legkevésbé?
- A 2. gyorsasági (Zsujta – Hollóháza) a falutól nagyon tetszett, de a többi is szuper volt. A szűk erdei utak meg szokatlanok, de idővel majd kialakul.
Lesz munka az autóval a következő versenyig…
- Hát a szerviz kasztni cserét ítélt meg, de így kap 1-2 fejlesztést is; állítható futómű, 16-os kerék, kézifék… és piros szín.
Rajtceremónia Miskolc belvárosában, prológ a népkerti salakon, Gyorsasági szakaszok a festői Zemplénben, majd céldobogó szintén a belvárosban. Tetszett a verseny menete, illetve a rendezés?
- A szervezés az szerintem szuper volt, minimális csúszások voltak csak, minden gördülékenyen ment. Jobban szeretem a péntek-vasárnap kompozíciót, de hát most így alakult Az egyedüli ami nem tetszett, hogy a gumik sokszor az út közepén voltak, de elvittük pótkeréknek.
Ha az autó “ráncfelvarrása” problémamentes lesz, mi lesz a következő versenyetek?
- Hűha… Eddig úgy volt Fehérvárra megyünk legközelebb, de most kis kényszerpihenő következik mindenképpen, de a Baranya kupa már esélyes.
Külön köszönet a Családnak a sok áldozatért és kitartásért!