Amennyire mindenki várta ezt a jubileumi egri futamot, annak ellenére nem mindenki mondhatja el a csapatok közül, hogy felhőtlen volt a hétvége. Ezt érthetjük akár az időjárásra is, és arra a sok fordulatra, mely beárnyékolja az elmúlt hétvégét. Minden pilóta és navigátor a tőle elvárható maximális teljesítményét nyújtotta, és ennek köszönhető, hogy az előfutók, az ORB és az R2 duói közül is voltak, akik teljesíteni tudták a versenyt.
Akik nem jártak túl sok szerencsével, azokkal vagy a technika ördöge, vagy a rossz gumiválasztás, vagy valami alkatrész meghibásodása okozta a kiesést. Illetve nagyon sokan a felhordás miatt kényszerültek kiállni, és megvárni a verseny végét a pálya mellett. Rengeteg nézőt kivonzott ez az egy év kihagyás után újra megrendezésre kerülő futam, ahol váltakozva telt meg a gyorsasági szakaszok széle, és a szervizpark. Mindkettő nagy élményben részesítette a nézőket, ugyanis közel kétszáz autó suhant át az egri borvidék szerpentinjein.
Sok versenyzőpáros felülmúlta magát a tavalyi szezonhoz képest már így az első megmérettetésen, de számos olyan kettős akadt, akinek sajnálatos módon a lehető legrosszabbra sikeredett a hétvégéje. Ezen a futamon tényleg minden megtörtént, ami egy rali versenyen megtörténhet. Szinte mindenki kettős érzéssel távozott Egerből, ugyanis az este folyamán egy navigátor életét vesztette az utolsó gyorsasági szakasz elején. A hír mindenkit megrázott, és sokan csak ennek a tragédiának a következményeként döbbentek rá, hogy bármelyikükkel megtörténhet hasonló, mert a rali egy veszélyes sport.
A North Racing nevében szeretnénk Őszinte Részvétünket nyilvánítani Szabó Attila navigátor családja és hozzátartozói felé! Nyugodj Békében Attila!