Az első napon nagyon jól mentetek, kívülről is jó volt a látvány, hát még belülről gondolom. Hogy éreztétek magatokat a Micuban az első éles bevetésen?
- Végig mosolyogva és jókedvűen autóztunk, és bíztunk a technikában, és abban, hogy a komplett versenyt teljesíteni fogjuk. Így is álltunk hozzá, de úgy látszik, hogy legközelebb többet kell majd tesztelni. Nem vagyunk elkenődve, semmi okunk nincs rá.
Mi kényszerített titeket az egri futam feladására?
- Először a jobb oldali toronycsapágyunk tört el, amit még cserélni tudtunk segítséggel. Így tovább tudtunk harcolni a kategóriában. Később az első nap utolsó gyorsaságiján befejeztük, mert a szervizparkba ugyan be tudtunk menni, de több toronycsapágyat nem tudtunk szerezni. Számunkra rövidre sikeredett az idei szezon első futama, de semmi más konzekvenciát nem tudtunk levonni az egészből, mint hogy jobban készülünk majd a következő versenyekre. Alkatrészileg mindenképpen.
A J1-ben ülő alkalmi navigátoroddal mennyire voltál megelégedve?
- Nagyon jól diktálta az ütemet, de ez egyikőnk számára sem volt újdonság, ismerjük már egymást, mint a rossz pénzt. Visszatérve kérdésedre, a navigátort megtartom, mert ügyesen végezte a feladatát, és jó volt így együtt a lovak közé csapni.
Mi az, amire esetleg több figyelmet fogtok szánni az előttetek álló versenyeken?
- Amikor versenyen vagyunk, mindig arra koncentrálunk, hogy ott legyünk fejben. De a hétvége ráébresztett minket, hogy még jobban oda kell figyelnünk, mert nagyon könnyen megtörténhet a baj a pályán. A megrázó hírek mikor hozzánk is elértek, nagyon rossz érzés volt. Elment egy versenyzőtársunk. Ezúton szeretnénk a Kurtos Rally Team nevében is Őszinte Részvétünket nyilvánítani Szabó Attila családja és minden hozzátartozója felé. Nyugodj Békében Sporttárs!