A teszt verseny tökéletes helyszint nyújtott a páros számára, hogy a frissen összerakott Mitsubishit Eger előtt megmozgassa.
A csapat az Eger Rallye felkészülésének jegyében választotta a múlt hétvégi A123 Teszt Rallye-t, és úgy látszik ez jó döntésnek bizonyult, hiszen az autón elő is jött pár hiba.
„Jól kezdődött az első gyorsasági, igaz picit lötyögős volt az ülésem. Mióta az ORB-ben versenyzem, Botka Dávid idejéhez próbálom hasonlítani a sajátomat, és most közelebb voltam hozzá, mint a tavaly az R4-es autóval” - kezdte a beszélgetést Lovász Pál.
Az első gyorsasági szakasz után viszont már nem volt minden ilyen szép. Előbb féltengely probléma, később üzemanyag ellátás is hátráltatta a párost.
„Sajnos a második szakaszon az egyik visszafordítóba eltörött a féltengelyünk, majd a negyedik szakaszon folyamatosan olyan érzésünk volt, mintha nem lenne üzemanyag az autóban. Mondhatjuk ez a két szakasz meg is pecsételte a sorsunkat” - folytatta a pilóta.
A verseny egyébként a régi - új navigátorral, Mihalik Petivel való összeszokásról is szólt, hiszen Pál tavalyi navigátora Diebel András családi elfoglaltság miatt nem tudta vállalni az idei évet.
A verseny utolsó szakasza meghozta a srácoknak az újabb tiszta gyorsaságit, és ezzel az idővel is elégedetten tértek vissza a szervizparkba.
„Mondhatjuk, csak az első és az utolsó szakaszon tudtunk úgy autózni, ahogy szerettünk volna, de így is elégedettek vagyunk, hiszen a problémák itt jöttek elő, nem pedig Egerben” - zárta a beszélgetést Lovász Pál.
A csapat hazatérve folytatja az egri felkészülést, hogy minél jobb autóval tudjanak rajthoz állni a 3-as kategóriában, ahol 11 hazai párossal megküzdve megpróbálják a legjobb eredményt elérni.