A budapesti bemutató előtt Hoffer Zsolt még nem tudta tesztelni az autót – ezt ma fogja megtenni már Pécs környékén – tehát ő és az Opel ADAM R2 még nem egy összeszokott páros. „Nyilván egy rövid tesztelés után még nem tudja az ember kihozni az autóból, ami benne van, de ezzel együtt is dobogós helyre számítok a kategóriában”. – mondta Hoffer.
Az ADAM R2 rallye autót az Opel tavaly mutatta be a Genfi Nemzetközi Autószalonon és 2013 végére készült el a végleges homologizált változat. Az ADAM R2 az első versenyszezonban Németországban, Spanyolországban, Belgiumban és Ausztriában eddig nagyon jól szerepelt, ami a nemzeti bajnokságokban versenygyőzelmeket és dobogós helyezéseket jelent. Az autó Magyarországon most először lesz látható versenyen – statikusan tavaly májusban a Hungaroringen mutatkozott be a magyar nagyközönségnek az Opel Családi Napon.
Az ADAM R2 hajtását 1,6 literes, változó vezérlésű ECOTEC 16V benzinmotorra bízták, amely versenyváltozatban 185 lóerőt és körülbelül 190 newtonmétert fejt ki. Erejét ötfokozatú, soros Sadev sebességváltó és mechanikus, lamellás zárral ellátott differenciál továbbítja. Az aszfaltra és murvára való, állítható futómű maximális útfogást és dinamikus viselkedést garantál, a határozott lassulásról többek között hidraulikus „Fly-Off“ kézifék és négydugattyús Brembo első féknyergek gondoskodnak.