Az előző versenyedről, ha lehetne pár gondolatot tőled:
- Tavaly sajnos nem tudtunk rajthoz állni ezen a futamon, Édesapám elvesztése miatt. Tavalyelőtt viszont eredményesen zártuk a futamot, harmadik helyen értünk célba a Mitropa Kupában. Sok gondunk volt az autóval, elment a kettes fokozat a váltóból egy olyan versenyen, ahol minden harmadik kanyart kettesben kellett volna venni. Leszakadt az eső, miközben mi slick gumikon rajzoltunk.
Mindezek ellenére sikerült célba érnünk egy nagyon nehéz versenyen, ahol a riválisainknak még több gondjuk volt, ezért a végén egy kis szerencsével dobogóra állhattunk.
Tíz gyors vár rátok a két versenynapon, három szervizelési lehetőséggel. Jártatok már több gyorsot felvonultató versenyen is. Ide milyen gumikkal készültök, időjárás tekintetében mi várható? Mennyire elég a 3 szerviz idő általában?
- A szerviz idő szerintem csak a gumi cserére és a tankolásra elegendő. Hiba nélkül kell versenyeznünk, mert semmilyen javításra sincs lehetőségünk.
Napos időt ígérnek a meteorológusok, de a gumikon nem múlhat semmi, mert a Mez-Mol Kft. Jóvoltából elegendő mennyiségű Pirelli abroncsot viszünk magunkkal. Én csak annak örülnék, ha az eső a szervizparkban érne minket utol.
A 2. gyors "Valstagna" elnevezésű szakasz a térképet nézve cseppet sem kanyarmentes. Ismét rá fogsz találni a kézifékre, vagy tolod az íven a jó idő miatt?
- Sokszor felvetődik a kérdés, hogy melyik kanyarban előnyösebb kézifékkel fordulni és melyikben gyorsabb az, ha íven fordulunk csúsztatás nélkül. Az én stílusomhoz jobban illik a kézifék használata, ezért általában ezt választom. Lehet, hogy néha lassabb, de nekem ez fekszik jobban, és a Nézőknek is jobban tetszik! Ha pedig esik az eső, akkor úgyis csúszik az aszfalt, marad megint a kézifék.
Szombaton mindegyik gyorson 3-3-szor mentek majd végig. A harmadikat már fejből fogod teljesíteni?
- Ezeket a pályákat Én az életben nem fogom megjegyezni, de ez nem is gond.
Meg kellett tanulnom itinerből menni, és most már ez nem jelent problémát.