A találkozó egyik fontos témája a tervek szerint az utolsó versenynap kielemzése lesz. Az újítás lényege az lenne, hogy 2015-től a verseny záró szakaszán elért eredmények alapján akár helyet is cserélhetnek a versenyzők az élen. Emellett a jelenlegi szabályokkal ellentétben az a páros indulna az első helyről (az első és második versenynapon is), aki a világbajnoki ponttáblán a legelőkelőbb helyen áll. A fordított sorrendbeli változás pedig úgy lenne kivitelezve, hogy a januári Monte Carlo ralin például csak az utolsó versenynapon rajtolnának el a párosok a már megszokott módon.
Ezt a módosítást a címvédő világbajnok, Sebastien Ogier már többször is kritizálta, hiszen számára több alkalommal frusztráló volt, hogy az első helyen kellett takarítania a pályát. A francia pilóta természetesen pozitív dolgokat is kiemelt a vezetők változtatásából - a tavaly újból bevezetett kvalifikációs szakaszt például kifejezetten pozitívumnak tartja, hogy a rajtpozíciót kiválaszthatják az élmezőny versenyzői.
"Nyilvánvaló a számunkra, hogy ezek a pontok már most sem népszerűek ralis körökben - de ezeket a módosításokat a sportág érdekeiben hozzuk. Bármilyen sportról is legyen szó, a kockázatok kizárása a cél, és szerintem ebben nagyban segít majd a leendő részidők ismerete, melyeket a csapattagok elsőként megkaphatnak az éppen a szakaszon versenyző autóikra vonatkozóan. De természetesen a kiszámíthatatlanság is hozhat meglepetéseket - nézzük csak meg a német rali történéseit." - mondta el a FIA egyik szóvivője.