A francia cég egyébként 2011-től számít komoly résztvevőnek a világbajnokságon, hiszen három évvel ezelőtt vette át a stafétabotot a nagy konkurenciától, a Pirelli-től. A Michelin-nel történt új megállapodás pedig nemcsak a versenyzők számára lehet kedvező, hanem a nézőknek is, hiszen a cég jobban ki szeretné venni a részét a feladatokból - többek között nagyobb hangsúlyt fektetnének az élő, televíziós közvetítésekre.
"Partneri kapcsolatunk meghosszabbítása a rali világbajnoksággal egy logikus lépés volt a részünkről. Az autentikus környezetben zajló futamokon teljes mértékben megbizonyosodhat mindenki arról, hogy a Michelin abroncsok mennyire strapabíróak és megbízhatóak a legszélsőségesebb körülmények között is." - nyilatkozta Pascal Couasnon, a Michelin Motorsport vezetője.
Külön öröm volt Couasnon számára az a statisztika, mely bizonyítja, hogy a rali világbajnokságok közönsége nemcsak a pálya szélén gyarapodik, hanem az élő közvetítésekkel egyre több embert vonhatnak be e technikai sportág vérkeringésébe. "A hozzám eljutott adatok alapján körülbelül hárommillió emberrel számolhattunk az eddigi helyszíneken, míg a televíziónak köszönhetően több mint hatmillió nézőt gyűjtöttünk be. Mindezek fényében szeretnénk tovább fejlődni, és még nagyobb televíziós lefedettséget biztosítani."