STEFANI BARANYA KUPA 2014. augusztus 9-10.
Csapatunk fő támogatója egyben névadója is volt a rally másod osztályának augusztusi futamán, amelynek gyorsasági szakaszai a híres mecseki pályákon kerültek megrendezésre. Saját versenynaptárunknak ugyan nem része a futam, de lévén, hogy a murvás futamok után Kassán már aszfalton fogunk versenyezni szeptemberben, úgy gondoltuk, kicsit megmozgatjuk magunkat és az autót is a következő komoly megmérettetés előtt. A szombati napon a nézőknek autózott a mezőny, ahol a csapatok többsége támogatókat, barátokat autóztatott a zobáki prológon, majd szombaton vette kezdetét az éles verseny. A Golgota-Hetvehely közötti szakaszt kétszer kellett egyik, majd másik irányban teljesíteni, illetve a híres és sokszor hírhedt Ãrpádtetőn szaladt végig a mezőny négy alkalommal is. Mivel ez nem az első osztály versenye, kategóriák és komolyabb technikai megszorítások nélkül indulhattak a licence-s versenyzők. Sajnos autónkon jött ki hiba, de teszt verseny lévén inkább most, mint "komoly"™ futamon, illetve egyik gyorsasági szakaszon lecsúszott egy turbócső. Ennek ellenére az abszolút értékelés 5. helyen végeztünk, amellyel jelen körülmények között elégedettek vagyunk.
Szeptember 6-7. között Szlovákiában, Kassán folytatjuk a szezont. Várunk mindenkit szeretettel!
HUNGARIAN BAJA 2014. augusztus 15-16.
Megtisztelő és egyben hatalmas kihívást jelentő felkérést kapott csapatunk navigátora, Farnadi Ãgnes. A terep rally szakág jeles pilótája, Lónyai Pál jobb egy nélkül maradt a Pápa és környékén megrendezésre kerülő Hungarian Baja Terep Rally Világkupa futamán, hiszen állandó navigátora, Garamvölgyi Zoltán, mint a verseny Főszervezője etikai okokból nem vállalta a szereplést. Bár rally és terep rally nevükben igen hasonló sportágnak tűnnek, el kell mondanunk, hogy gyakorlatilag "új idegennyelvet" kellett elsajátítani a hétvége folyamán Ãginak, aki a verseny előtti pár napban ült először terep rally autóban.
Farnadi Ãgnes: "Óriási megtiszteltetésnek és kihívásnak éltem és élem meg, hogy felkértek erre a szerepre. Nagyon köszönöm Palkónak és Zolinak, hogy ekkora lehetőséget adtak a kezembe. Nagyon izgalmas és ugyanakkor mind mentálisan és fizikálisan is egy nagyon kemény futamon vagyunk túl. Palkó állandó autója sajnos az előző futam alkalmával porrá égett, így nem csak egy teljesen új társsal, de egy teljesen új autóval is meg kellett birkózna.
Azt hiszem, profiként oldotta meg ezt a helyzetet, tolerálva, hogy nem tudtam 100%-os teljesítményt nyújtani még az autóban. Nem nagyon tudom szavakba önteni, amit most érzek. Fáj minden porcikám, de fülig ér a szám azóta is!
A Lónyai-Farnadi kettős az abszolút értékelés 9. helyén, a magyar értékelésben pedig negyedikként ért célba, ezzel értékes Világkupa pontokat szerezve.
FENESI AUTÓÜVEG KUPA- FEHÉRVÃRCSURGÓ 2014. augusztus 17.
Két navigálást követő hétvége után, levezetésnek még autóba ült Farnadi Ãgnes, Oberling Krisztián oldalán. Az Arrabona Rally Club színeiben megrendezésre kerülő futamon Fehérvárcsurgó és Kincsesbánya között hat gyorsasági szakaszt kellett teljesíteni a mezőnynek. Sajnos a sok balesetnek "köszönhetően" az első gyorsasági etap lett, így öt értékelt eredményből és egy átlagidőből került megállapításra a végső eredmény.
Farnadi Ãgnes: Nehéz volt a futam, de nagyon élvezetes. Sajnos, nem sokat tudtam aludni, és "kellemes" izomlázam is volt, de nagyon tetszett mindkettőnknek a verseny. Bár tavaly is mentünk már ezen a pályán, most helyenként változott a nyomvonal, illetve rengeteg helyen volt trükkös, poros, saras féktáv, amit nehéz volt jól eltalálni. Kicsit szétszórt voltam és otthon felejtettem egy zsinórt, ami a hangosításhoz kellett volna, így szegény Krisztiánnak végig kiabálni kellett, de már activity-ben is nagyon jók vagyunk. Rengeteget segített a tudásával ismét, nagyon hálás vagyok neki ezért. Külön örültünk annak, hogy a déli régióból is sokan eljöttek. Mindannyian nagyszerű versenyzők, fel is adták rendesen a leckét, de úgy érzem ebből is csak tanulunk, hiszen hatalmas húzóerő, ha jó a mezőny. Kategóriánkban 14-en álltunk rajthoz, ebből 4. helyet sikerült elérni, illetve az abszolút értékelésben 71 nevezőből lettünk 28-ak. összességében elégedettek vagyunk, végre nem volt műszaki gondunk. Még mindig lehet gyorsulni, de úgy érezzük, hogy a körülmények tekintetében, elégedettek lehetünk az eredménnyel.
Ezúton szeretnénk megköszönni Osváth Péternek és Kardos Tamásnak, hogy az utolsó pillanatig dolgoztak azon, hogy az autó elkészüljön, illetve Csapatunknak, akik lehetővé tették, hogy ismét rajthoz tudjunk állni!