A szezon első fele túlnyomórészt murván zajlott, az első igazi aszfaltos verseny a német rali az idei versenynaptárban. "A Rallye Deutschland egy teljesen új kihívás. Most először kerül bevetésre az i200 WRC aszfalton, amit erre a versenyre kissé továbbfejlesztettünk." - Mondta Michel Nandan, a csapat vezetője a verseny előtt.
A csapat első számú pilótája most is, mint ahogy a teljes évben Thierry Neuville, a második autóban a német rali tavalyi győztese Dani Sordo foglalhat helyet. A harmadik Hyundaiban a francia aszfaltspecialista Bryan Bouffier kap lehetőséget. "œAz összeállításunk nagyon erős, mivel Thierry és Dani már komoly sikereket értek el ezen a versenyen, Bouffier pedig az aszfaltos tapasztalatával van előnyben." A nagyon lelkes Nandan ettől függetlenül próbálta a csapattal szembeni elvárásokat csökkenteni, így folytatta: "œA célunk a célba érkezés, lehetőleg mindhárom autóval és emellett az, hogy a lehető legjobb időket fussuk."
Leginkább Dani Sordo ég a vágytól és komolynak látja az esélyeit: "Nagyon szeretem a német rali szakaszait, és a szezonkezdet óta ezt a pillanatot várom, hogy aszfalton mehessek a Hyundai i20WRC-vel. Tavaly megnyertem ezt a versenyt, és nagyon jól érzem magma ott, bár hozzá kell tennem, nem lesz egyszerű. Rengeteg különböző útburkolat van, és az időjárás is komolyan szerepet játszhat, mert nem mindig előrelátható. De azt gondolom, hogy jól felkészültünk, hogy sikerrel vegyük az akadályokat." - mondta Sordo.
"Ez az első vb futamom egy gyári csapat színeiben, így természetesen nagyon izgatott vagyok, és persze hálás is a lehetőségért. Még soha nem indultam a világbajnokság németországi állomásán, de tavaly ott tudtam lenni a pályabejáráson, így nagyjából tudom, hogy mi vár ránk a szakaszokon." - mondta a csapat hármas számú versenyzője, Bryan Bouffier.