A csapat az ózdi verseny előtt Amerikából vásárolt Dalton hüvelyeket a Civic motorjába, amiket Magyarországon egy helyen helyeznek be. Nagyon sok hüvelyes motor készül ezen a helyen, ezáltal a bizakodás is nagy volt. Sajnos, az egyik henger félre lett fúrva, így ezzel az autóval nem lehetett volna versenyezni.
"Vásároltunk egy új autót, egy Type-R Civicket!" - kezdte a beszélgetést Szilágyi Tamás, a csapatkoordinátora. Úgy alakult, hogy a csapat picit belefáradt a régi versenyautó hibáiba, és új autó vásárlására szánta el magát. Először felmerült a BMW és a Mitsubishi is, de a jó Hondás források miatt márka hűek maradtak. Az új autóval eddig Harsányi Zsolt versenyzett Rallye 2-ben, ez egy teljesen N csoportos Sport rendszámos autó, amit most átalakítanak kicsit. Fogalmazhatunk úgy is, hogy a fékek és a kipufogórendszer kivételével teljesen A csoportos autó lesz, amivel továbbra is a Rali-Túra Naturali H csoportjában szeretnének versenyezni.
"Nem tudjuk mi lesz idén a Rali - Túrával, ezért úgy építkezünk, hogy az autó a Rallye 2 P csoportjába is megfeleljen" - mondta Szilágyi Tamás, majd hozzátette: "Direkt az ilyen lehetőség miatt indítottunk két autót, két külön bajnokságban, hogy ha bármilyen gond adódik velünk, akkor is ki tudjuk szolgálni a Partnereinket!
A csapat másik pilótája Kiss György sem pihent túl sokat az elmúlt időszakban. A rakparti Dragracing Kupán megállt az autójának motorja, így egy új építésébe kellett belekezdenie, amit nem sikerült megcsinálni a Kunmadarasi MNASZ DRAG OB-ra, így ott egy utcai motorral kellett részt vennie, hogy ne veszítsen túl sok pontot. Ennek fényében bátran kijelenthetjük, az MNASZ OB AP5-ös kategóriájában a harmadik helyen, míg Dragracing Kupában az AP5-ös kategória második helyén állunk.
"Most egy kis pihenő időszak van, így az augusztusi Hungaroringi versenyre már meglesz az új motorunk, amivel remélhetőleg újra ott tudunk lenni a dobogó tetején." - mondta Kiss György, aki a verseny után már nem pihenhet sokat, mert a bajnokság még augusztusban visszatér Kunmadarasra.