Minden megpróbáltatás ellenére az abszolút második helyet szerezte meg Krózser Menyhért és Papp György a Veszprém Ralin. Ezzel az MHH Team párosa az Országos Murva Ralibajnokságban megőrizte vezető helyét, az Országos Ralibajnokságban pedig a negyedik helyre lépett előre a Mitsubishi Lancer Evo IX R4-gyel.
Krózser Menyhért: - Húúú, nagyon kemény, munkás versenyünk volt. Az idei versenyeink közül messze ez volt a legnehezebb, a négy nap alatt egy szusszanásnyi időm sem volt pihenni.
Kezdődött azzal, hogy csütörtökön, a teszten eltört a bal hátsó lengéscsillapítónk. Az egyik barátunk, aki évente egy versenyre tud lejönni velünk, gyorsan autóba ült, leszaladt vele Szegedre Novák Ferihez. Ő éjszaka szétszedte, és óriási szerencsénkre pont volt egy olyan tartalék alkatrésze, ami nekünk kellett, úgyhogy éjfélre meg is jött a kész lengéscsillapító.
Reggel beszerelték, mi elmentünk pályabejárásra, este még kipróbáltam az autót, szombat reggel rohantunk megint pályabejárásra, délután pedig már rajtoltunk is.
Szombaton a két gyorsasági jól sikerült, a második helyen fordultunk. Vasárnap a negyedik gyorsasági után a beíróban kigyulladt az autónk hátulja a kipufogócső körül. Kiszálltunk, ráfújtuk a saját tűzoltó készülékünket. Herczigék jöttek utánunk, (Bacigal) Igor rögtön kiugrott és ráfújta az ő palackjukat is.
Meleg helyzet volt, előttem már peregtek az események, hogy teljesen leég. A tüzet sikerült eloltani, de egy ilyen eset után nagyon nehéz újra a versenyre koncentrálni.
A gyorsasági szakaszok is nehezek voltak, pénteken este és szombat reggel is esett az eső, nem tudtad pontosan kiszámítani, hogy mi vár rád a következő kanyarban. A pályák talaja között is volt különbség, nem lehetett olyan gumit választani, ami mindenhová jó, sokat kellett improvizálni.
A második helyezésünkkel messzemenően elégedett vagyok. A lengéscsillapító törése és a tűzeset után kétszer is ajándék volt számunkra a verseny. De ezt leszámítva is sok problémánk volt a hajtásjeladóval, elhagytuk a kipufogónkat" A csapatunk nagyon keményen dolgozott, ez a második hely nagy részben az ő érdemük. A Fehérvár Raliban benne volt a győzelem esélye, most nem.
Most, hogy egy éjszakát tudtam aludni a négy napos rohanás után, már a bajnoki pontokat is kiszámoltam. Ez verseny közben egyáltalán nem érdekelt. A murvabajnokságban megőriztük az első helyünket, amit nagyon nagy dolognak tartok, az ORB-ben is feljöttünk a negyedik helyre, ami a miskolci kiesésünk után megint csak nagyon jó. Ezen a hétvégén biztosan pihenünk, aztán elkezdünk készülni a három aszfaltos versenyre. Azok is nagyon kemények lesznek, de szeretjük a kihívásokat.
Az MHH Rally & Kart Team 2014-es eredményei
· március 23. Jesolo, szlovén gokartbajnoki futam, Fodor Géza, DD2 Masters 2. helyezés
· március 30. Vredestein-Miskolc Rali ORB-futam, Krózser Menyhért-Papp György, defekt miatt kiestek
· április 13. Jesolo, magyar gokartbajnoki futam, Fodor Géza, Max Masters, 1., 1. helyezés, DD2 Masters 2., 4. helyezés
· április 27. Rechnitz, magyar gokartbajnoki futam, Fodor Géza, Max Masters, 1., 1. helyezés, DD2 Masters 1., 1. helyezés
· május 10. Bükfürdő Rali, Országos Murva Ralibajnokság, Krózser Menyhért-Papp György abszolút 1. helyezés
· május 18. Kecskemét, magyar gokartbajnoki futam, Fodor Géza, Max Masters, 1., 2. helyezés, DD2 Masters 1., 1. helyezés; Krózser Menyhért, Max Masters 4., 7. helyezés
· június 14. Fehérvár Rali, Országos Murva Ralibajnokság, Krózser Menyhért-Papp György abszolút 1. helyezés
· június 14-15. Fehérvár Rali, Országos Ralibajnokság, Krózser Menyhért-Papp György abszolút 2. helyezés
· június 22. Pannoniaring, magyar gokartbajnoki futam, Fodor Géza, Max Masters, 1., 1. helyezés, DD2 Masters 1., 1. helyezés
· június 12-13. Veszprém Rali, Országos Ralibajnokság, Krózser Menyhért-Papp György abszolút 2. helyezés