Ma délután 15 óra 55 perckor a Márkó és Jutaspuszta közti 18,8 kilométeres gyorsaságival elrajtol az idei rali OB harmadik futama, a 21. Veszprém Rali. A versenyen ma összesen két mért szakaszt teljesít a mezőny, hiszen ezt a távot 17:45-től még egyszer lefutják. Holnap hét gyorsaságin összesen 101 kilométer vár a versenyzőkre.
A program reggel 8 órakor kezdődik majd a Kislőd és Szentgál közti 13,3 kilométeres gyorsaságival, majd következik a 9,6 kilométeres vigántpetendi, és a 18,5 km hosszú hajmáskéri szakasz. Ezt a kört ötven kilométer etap után délután megismétlők a versenyzők, majd vasárnap este negyed hattól jön a zárószakasz, a harmadik hajmáskéri gyorsasági.
A versenyzők így nyilatkoztak a ma rajtoló futamról:
Turán Frigyes: A veszprémi pályák mindig is nagyon jók voltak, s a tavalyi tapasztalatokból kiindulva úgy gondolom, jók lehetnek a 208-asnak és nekünk is. A kislőtéri szakaszok fekszenek nekünk, s ha sikerül az autót is jól beállítani - márpedig miért ne sikerülne? - akkor rendben lesz a futamunk. Tavaly az első napon nagy előnnyel vezettünk itt, szeretném, ha most végig kitartana a lendületünk és a szerencsénk.
Krózser Menyhért: Jól állunk a murvabajnokságban, aminek nagyon örülök, és én is csak most szembesültem vele, hogy akár Veszprémben megnyerhetjük ezt a bajnokságot, ami persze nagyszerű dolog lenne, de nem fogom verseny közben a pontokat számolgatni.
Dankó András: Még csak három versenyen vagyunk túl, amiből kétszer dobogóra állhattunk. Ez már önmagában is elég ahhoz, hogy jókedvűen várjuk a Veszprém Ralit. A célba guruljunk be, a többi már csak csemege. Hallottunk rémtörténeteket a veszprémi pályákról, de mi nem ismerjük a szakaszokat, úgyhogy kénytelenek vagyunk valamit leszűrni abból, ami a jól megszokott szájhagyomány útján terjed. Majd meglátjuk a pályabejáráson, hogy mire számíthatunk, most még csak reménykedünk, hogy az elmondottaknak csak a fele igaz.
Kurtos Róbert: Túl nagy álmaink nincsenek, egyszerűen csak szeretnénk, hogy az autó egyben maradjon, és érjünk célba. Ãltalában arra koncentrálunk, hogy minél jobban érezzük magunkat az autóban, mert akkor talán a nézőket is olyan mértékben tudjuk kiszolgálni látvány szempontjából, ahogy azt elvárják tőlünk. Úgyhogy mi teljesen elégedettek leszünk, ha célba érünk, és a kocsi sem lesz darabokban.