Krózser Menyhért nem érte be az ORB értékelésébe nem számító murva bajnoki Bükfürdőn Rallyn aratott győzelmével, ezért a teljes élmezőnyt felvonultató Székesfehérvár Rallyn is szerette volna bizonyítani hogy az R4-es Mitsubishi még ütőképes autó a vadonatúj R5-ös, RRC és S2000-es autókat felvonultató mezőnyben.
Menya már a szombati nyitószakaszon egy abszolút idővel magához is ragadta a vezetést, majd újabb szakaszgyőzelmével tovább növelte előnyét az élen. Az első kör utolsó, rövid szakaszán ugyan átengedte a szakaszgyőzelmet Herczig Norbinak de egy vékonyka előnnyel ő térhetett vissza az első helyen a napfelező szervizparkba.
Amíg az első körben Menya az élmezőny második feléből, letakarított pályákon rajtolhatott, ez az előnye eltűnt a nap második felére, azonban Krózser így is tovább dominált és a negyedik gyorsasági szakaszon aratott újabb győzelmével egy csapásra 14 másodperce fölé növelte előnyét az élen az összetettben. Hátra azonban ezután sem dőlhetett, mert Herczig az utolsó két pályán begyújtotta az S2000-es Skoda rakétáit, mindkét szakaszon övé lett az abszolút idő, amivel megfelezte hátrányát az első nap végére. Krózser azonban már ma is elkönyvelhet egy győzelmet, hiszen Bükfürdő után ismét az első helyen zárta a Országos Murva Rally Bajnokság értékelését és két futamon elért két győzelmével tovább növelte előnyét a bajnoki tabella élén.
A címvédő Kazár/Szőke kettős a Fiesta RRC-vel való ismerkedés és a pályák takarítása jegyében teljesítette a nap első felét és a nyitó szakasz után az abszolút 10. helyen találták magukat. A nap felére azonban visszakapaszkodtak az ötödik helyre, majd délután tovább folytatták a felzárkózást és újabb két helyet javítva helyezésükön az abszolút harmadik helyről vághatnak neki a vasárnapi aszfaltos pályáknak.
A negyedik helyen az S2000-es Peugeot-ról az R4-es Mitsubishire visszaváltó Botka/Mihalik kettős érkezett, míg a Turán/Zsíros duót a nap végi ötödik helyhez segítette az R5-ös Peugeot.
A Székesfehérvár Rali állása a 6. gyorsasági szakasz után (nem hivatalos):
1. Krózser Menyhért/Papp György, Mitsubishi Lancer Evo IX R4 42:21.3
2. Herczig Norbert/Bacigal Igor, Skoda Fabia S2000 +7.1
3. Kazár Miklós/Szőke Tamás, Ford Fiesta RRC +25.8
4. Botka Dávid/Mihalik Péter, Mitsubishi Lancer Evo IX R4 +27.6
5. Turán Frigyes/Zsiros Gábor, Peugeot 208 T16 R5 +33.8
6. Ollé Sándor/Tóth Zsolt, Ford Fiesta S2000 +45.4
7. Lukács Kornél/Mesterházi Márk, Mitsubishi Lancer Evo IX R4 +1:00.4
8. Balogh János/Holczer Dániel, Mitsubishi Lancer Evo IX R4 +1:46.2
9. Kovács Antal/Istovics Gergő, Mitsubishi Lancer Evo 6/9 +1:58.5
10. Matics Mihály/Zejda Viktória, Mitsubishi Lancer Evo IX RS +2:11.2...