Kiss György: - Az idei évben két versenyen vagyok már túl, az első versenyen harmadik lettem, mert a döntőbe jutásért eltörött a féltengelyem. A törés oka, az idei évi fejlesztésnek köszönhető, hiszen kapott az autó egy új sperrdifit, ami 70 %-os előfeszítettségű. Az elmúlt két évben nem törtem el egyetlen féltengelyt sem, most pedig mindjárt az első versenyen sikerült kettőt is.
- A második versenyen pedig a felgumizatlan pályán a döntőben kikaptam egy hátsókerekes, S2000-es motoros Skodától. Itt a megszokott 402 méter helyett csak kétszázat mentünk, így a Skoda rajtolását ekkora távon nem lehet behozni.
- Kicsit furcsa érzés egy ilyen szezonkezdés, hiszen eddig számomra csak a győzelem volt elfogadható, most pedig csak a szlovákiai kétszeres szorzós versenynek köszönhetően vagyok második a bajnokságban.
- Az autót próbáljuk fejlesztgetni, most kértem árajánlatot egy kapcsolókörmös váltóra, ilyen van a csapattárs Sajtós Dénes autójában is, továbbá megrendeltem azokat a féltengelyeket, amik bírják 800 lóerőig ezt a strapát.
- A folytatás a május 17-ikén Kiskunlacházán a Poco Loco Autós és Motoros Drag Országos Bajnokságon. Erős hétvége lesz ez számunkra, hiszen ezen a hétvégén startol az AMTOSZ Naturali Bajnokság is, ahol Dénes szervíz csapatát erősítem.