Csapatunk a csütörtöki hivatalos teszten próbálhatta meg először "élesben" a téli felújítás eredményét. Bár viszonylag keveset tudtunk menni, sikerült megtalálni a megfelelő beállításokat.
A pénteki prológot követően, szombaton a késő délutáni órákban vette kezdetét a 20. Miskolc Rallye. Az este folyamán háromszor kellett teljesíteni a rövidebb, de igen trükkösBükkszentlászló- Bükkszentkereszt közötti szakaszt, illetve két alkalommal a még nehezebb, több, mint 23 km-es Lillafüred-Mályinka gyorsaságit. Sajnos a második körben egy műszaki hibás autót rajtoltattak előttünk, amit hamar utol is értünk, de viszonylag sokáig voltunk kénytelenek követni, amíg meg tudtuk előzni. Ezt követően már nehezen találtuk a ritmust, így az első napot a kategória harmadik helyén zártuk. Az óraátállításnak köszönhetően nem volt alkalmunk sokat pihenni; vasárnap újabb hat gyorsasági várt ránk. Az első pályán sikerült tized másodpercre pontosan egy időt autóznunk egyik versenytársunkkal, amely egyben a kategória első ideje is volt. Ezt követően egy másik kategóriatársunk kiesését követően sikerült egy hellyel feljebb kerülnünk. A vasárnapi hat gyorsból ugyan sikerült hármon első időt jönnünk, a versenyt a második helyen zártuk végül. Szerencsére az értékes maximális plusz pontokat az utolsó, úgynevezett "erőgyorsasági" szakaszon sikerült begyűjtenünk, így az eredménnyel elégedettek lehetünk. Abszolút értékelésben is sikerült pontokat szereznünk kilencedik helyezésünkkel, amelynek külön örülünk, hiszen egyre nehezebb tartani a versenyt a sokkal korszerűbb autókkal szemben.