"Belevágtunk egy új autó építésébe, ami sajnos egyéb hátráltató okok miatt nem készül el a miskolci szezonnyitóra" -- kezdte a beszélgetést Veréb Zoltán, a pilóta. "Szerettünk volna, egy tesztel kezdeni az évet, de mivel az új autó nem tudod elkészülni időre, így erről le kellett mondanunk, és elő kellett vennünk a vésztervet, hogy a tavalyi autónkat kell összerakni. Az autó el is készült, és a programozás előtt a mérőpadon szembesültünk a ténnyel, hogy átégett a hengerfejtömítés, és el van repedve a blokk. Én nagyon szerettem volna Miskolcon elindulni, és ezért a szerelőink mindent el is követtek. Már jól állunk, de sajnos a hivatalos tesztre sem tudunk elmenni, így az autó első éles bevetés a prológon lesz majd."
"A pályákat részben ismerjük, hiszen a szombatiakkat tavaly sikerült megismernünk, viszont a vasárnapi pályákon régen mentünk külön - külön valamilyen formában. Remélem az emlékeket gyorsan sikerül majd feleleveníteni."
"A 2014-es szezonban az Országos Historic Rallye Bajnokságban versenyzünk majd, mert Zsírpapa egy elég jó kategóriát kovácsolt ide össze. Rögtön a szezonnyitón tizenegyen leszünk a kategóriában, ami akár az év második felére még növekedhet is. Úgy gondolom ez a legjobb választás az idei évre, hiszen itt több Ladással mérhetjük össze magunkat."
"Egy célunk van, végig menni a versenyen, és a lehető legjobb eredményt eléri" - mondta Papp Tamás, a navigátor. "Elég keményen indult az évünk, én már majdnem feladtam, hogy nem is sikerül Miskolcon rajthoz állni, de Zoli kitartása és erős akarata, és természetesen a szervizes srácok kemény munkája meghozta az eredményét, rajthoz tudunk állni. Bízom benne, hogy az autó is kibírja, és jobbkedvűen tekinthetünk a folyatatásra a verseny után."