"Hét versenyen szeretnénk indulni az Európa-bajnokságon" - mondta Mekler László. "Tavaly CEZ-ben másodikok lettünk, de engem nem a bajnoki cím motivál. Nagyon szeretem a ralit, imádom az Alfámat és szeretnék nagyon jó versenyeken indulni, sok hozzám hasonló historic megszállott között. Azért is választottuk az idén az Európa-bajnokságot, mert itt a versenyek a historic autókról szólnak, több korcsoport és kategória ellenfelünk is lesz, és a közönség érti, mi a historic rali lényege."
"Tavaly másodikok lettünk CEZ-ben, aminek volt sportértéke, de nem a serlegeket, hanem az élményeket szeretném gyűjteni. Ez persze nem jelenti azt, hogy csak sétakocsikázni fogunk, mert ha elindulok egy versenyen, akkor ott szeretném megnyerni a kategóriámat, de ha az 1600-as Alfánkkal meg tudnánk csipkedni egy-két nagyobb Porschét vagy Alpine-t, akkor az nekem nagyobb dolog lennea győzelemnél is."
"Az Alfa Romeo Giulia Sprint GTA-t a télen felújítottuk. Magyar Imre és Magyar Zoli kiváló munkát végeztek az autón, a karosszéria pedig Szelei Imrének köszönhetően újult meg. Két héttel az első versenyünk előtt az Euroringen teszteltük az autót, ahol előjött még egy-két hiányosság. A kipufogónk például nem stimmelt. Volt egy tartalék kipufogónk, ami négy kilóval nehezebb ugyan, de kénytelenek voltunk azt felrakni."
További információ:www.scuderia.huwww.historic-racing.hu