A kínai tulajdonban lévő brit márka, az MG képviselője megerősítette, hogy egy privát WRC-csapat megkereste őket egy MG3-as raliautóval kapcsolatban, ám azt tagadta, hogy tényleges tárgyalásokra is sor került. Az autó megépült, a csapat pedig a birminghami márka jóváhagyását kéri ahhoz, hogy az ukrán Tamrazovval a volán mögött benevezhessenek a világbajnoki küzdelembe.
Az MG képviselője ennyit mondott az Autosportnak: "Megkerestek minket ezzel kapcsolatban, de a Brit Túraautó-bajnokságon kívül semmilyen programot sem kívánunk megerősíteni erre az évre." Az MG a Triple Eight csapattal együttműködve MG6-osokat nevezett a BTCC-be.
A reménybeli versenyző, Tamrazov ennél többet árult el az olasz Rally Emotion nevű honlapnak. "Egy levelében az MG ezt írta: Mostanra már meg van tervezve ez az év, a költségvetést már kiosztottuk, van két motorsportprogramunk, amit végig kell csinálni. Sokkal jobb lenne számunkra, ha ezt a következő évre tervezhetnénk. Csakhogy a mi programunkat külső forrásokból finanszíroznánk, és nem az MG pénzéből, szóval csak azt kell eldönteniük, hogy akarják-e."
"Van pár potenciálisan érdeklődő fejlesztőcég, ámde jelenleg nem tudunk velük tárgyalni, nem tudunk közülük választani, amíg az MG meg nem erősíti, hogy megkezdhetjük a projektet, mely többről szólna, mint MG WRC-autók puszta megépítéséről. Ãm jelenleg nincs még itt az ideje erről beszélnünk, amíg az MG hozzájárulását nem adja a projekthez."
Az MG utoljára 1986-ban futott teljes WRC-programot, akkor Tony Pond és Malcolm Wilson vezették a Metro 6R4-eseket a világbajnoki futamokon. A cég autói azóta csak a Super 1600 és a Super 2000 kategóriákban jelentek meg.