ifj. Érdi Tibor: "A versenyt megelőzően nem volt lehetőségünk tesztelni a Subarut, ami így utólag nagyon hiányzott. A változó tapadás miatt gyakorlatilag végig a gumi taktikáról szólt a verseny, illetve hogy ki hibázik kevesebbet. A pálya bejárás jól sikerült, bár még 1 métert sem ültünk előtte egymás mellett Gabival, de a sok év rutin és a baráti viszony miatt ez nem okozott hátrányt. A pénteki Shakedown-on próbáltam ki először a Monte Carlos szöges gumit, az autót és Gábort. Sok lehetőségem nem volt hiszen a 2km-es pályán mindössze háromszor mehettünk. Az első gyors 19 km-es volt, teljesen változó út típussal, száraz, jeges, felhordásos. A gumiválasztásban, illetve az itiner pontosításában nagy segítségünkre volt Turán Frici, aki hajnalban végigment a gyorsokon és bejelölte nekünk a kritikus részeket. Köszi Frici !!
Izgalmas volt az első gyors végig improvizálni kellett. Volt, hogy lelógtunk az útról 5.-dik telin, volt, hogy a fotós a visszafordítóban sétált mellettünk, közben mi a tükör jégen 2km/h -val keresztben gyorsítottunk ki. Én úgy éreztem, hogy nagyon rosszul mentem, de így is a legjobb magyarként nem volt rossz az időnk, sok-sok olyan szituáció volt, még a többi gyorsaságin amikor nem volt 100% kontroll alatt az autó, de mindig sikerült valahogy úton maradni, illetve visszatalálni rá. Az első napot absz. 13.-dik és kategória 4. helyen zártuk, ami a sok új tényező mellett jónak mondható. A 2. nap reggelén megint jött a segítség Fricitől és megint jól választottunk gumit. Az első kör nem hozott változást helyezésben. A hangulat nagyon jó volt Gabival és a szervizzel, élveztük a versenyt. A második kör első gyorsaságija előtt megálltunk 5km előbb beöltözni, majd amikor indultunk volna tovább, a Subaru nem reagált a gázra. 5-10 perc próbálkozás után sikerült újra indítani, de éreztük, hogy nem tökéletes az autó és nincs meg a teljes ereje. Sajnos 2-3 percet kikéstünk az időnkből, ami még nem volt olyan vészes, de megint nem volt hajlandó a Subaru szót fogadni a gázra. Mivel az időnket rögzítették a menetlevélre, a szabály szerint 3percen belül el kellett volna rajtolnunk, ami nem sikerült. Nagyon rossz volt feldolgozni, hogy műszaki hiba miatt esünk ki, egy ilyen nehéz versenyen. A hibát megtalálta a csapat, a MAP szenzor romlott el, ami pár 10.000 ft-os összeg, viszont tönkretette ezt a jó eredményt."