"Valójában eddig csak teszteltünk és nagyon sok munka vár ránk." - nyilatkozta a korábbi Európa Bajnok, aki a Svéd Rallyn veheti először kezelésbe a koreai csapat versenyautóját. "Ha belegondolunk, hogy hol tartott tavaly ilyenkor a Volkswagen, ott ahol mi majd jövőre leszünk, így felesleges lenne összehasonlítani minket."
Ami Hanninennel kapcsolatban biztos, hogy a havas svéd futam mellett a hazája világbajnoki futamán, a Neste Oil Rallyn is megkapja az i20 WRC-t, de hogy a skandináv futamokon kívül hol állhat még rajthoz, arról nem született döntés. Pedig a csapaton belül messze Hanninen rendelkezik a legnagyobb tapasztalattal a Hyundai WRC autójáról, hiszen mint hivatalos tesztpilóta a kezdetektől részt vett az autó fejlesztésében, miközben három VB futamon lehetősége volt az M-Sport Ford Fiesta WRC-jével versenyezni, így van némi összehasonlítási alapja a két autó közötti különbségekről.
"A két autó egészen másnak tűnik, de ez a különbség abból adódik, hogy az egyiket már régóta fejlesztik, míg a mi autónk még a fejlesztés elején jár, ez így normális. Azt mondhatom, hogy az autó minden területén van még munka, de ezért vagyunk itt. A lényeg, hogy az elején ne várjunk túl sokat."