Pénteken vette kezdetét a baranyai tájakon a Mecsek Rallye, ahol az első megmérettetésként sötétben teljesítették a távot a versenyzők.
Balogh Jani: "Pozitív élmény volt az első versenynap, amikor teljes sötétségben versenyeztünk. Most már úgy gondolom, nincs különbség, nem érzem azt, hogy lassabban mennénk a sötétben, mint nappali körülmények között, itt is megvolt már az abszolút komfortérzet."
A novemberi dátum mindenképp őszi időjárási körülményeket ígért ehhez a rendezvényhez, a csapat is erre készült, tudták, hogy több lesz a felhordás az utakon, számoltak a páralecsapódással, a változatos és változó körülményekkel. Baranya Kupán már jártak ezen a környéken, ám meglepetésükre az ott szerzett tapasztalatokból ezúttal sajnos semmit nem tudtak hasznosítani. Most csúszósabb, de nem nyálkás útfelületen versenyeztek, hidegebb időben.
Balogh Jani: "Változtattunk az autó beállításain, de mégsem tudtunk jelentős javulást elérni. A sötétben (az első napon) hoztunk egy szintet, ami a hozzánk hasonló autók szempontjából elég volt, de ugye mi előre kacsingattunk, a tervünk szerint előrébb szerettünk volna lépni. Láttuk, hogy kicsi különbséggel, de hátrányban vagyunk. Tudtuk, hogy gyökeresen változtatni kell az autón, így visszakanyarodtunk ahol nyáron jártunk, azokat a beállításokat eszközöltük, de az sajnos tapadósabb körülmények között működik jól. Elkezdtem az autóval foglalkozni, hol visszább vett a teljesítményünkből, hol adott hozzá, de nem tudtunk akkorát gyorsulni, mint szerettünk volna, és hátrafelé is figyeltünk, nehogy megelőzzenek. "
A második kör az időterv alapján szintén esélyes volt a sötét körülményekre, és valóban beigazolódott, hogy azt már lámpasorral teljesítik a versenyzők. Az utolsó - 28 km-es - gyorsasági szakaszon viszont nem csak a sötét volt egy nehezítő körülmény, de esni is nekikezdett.
Balogh Jani: "Ott álltam a rajtban szárazra való gumikkal a tök sötétben és esőben! Embert próbáló gyorsasági volt, de sikeresen teljesítettük! A turbós összkerekesek között, ill. az R4-esek között nekünk sikerült a legjobb eredményt elérni, de a kategóriatársakhoz, és a S2000-esekhez nézve csak a negyedik helyre volt elegendő. Az abszolútban a hetedik helyen értünk célba, ami egy jó eredmény, de nézve az ütőképességünket, hogy hol jártunk, hol vagyunk, lehetett volna jobbat is kihozni ebből! Most nem annyira tudtunk kiemelkedőt nyújtani a Mecsek Rallye-n, ami igazából a körülményekből adódott, mert úgy érzem, a teljesítményünket tekintve semmivel sem voltunk kevesebbek, mint eddig. Kellően össze van már rakva minden ebben a sztoriban, tudjuk, hogy mit lehet kihozni ebből, és mit nem."
A magyar bajnokság ezzel véget ért, a Balogh-Holczer páros egy jó évet tudott zárni, ami lehetett volna akár sikeresebb is, de kevesebb szerencsével kudarcosabb is. öt futamon indultak el, melyből négyet fejeztek be, és kétszer sikerült az abszolútban dobogóra állniuk.
Balogh Jani: "Erős bajnokság volt, komoly mezőnnyel, ahol tudtunk kiemelkedő eredményeket is elérni. Köszönhető volt ez annak, hogy összeforrt a csapat és mi is, mint versenyzőpáros összeértünk. A csapatban is mindenki tudja a dolgát, ami egy nagyon-nagyon jó dolog, régóta erre vágytam már! Egyelőre még azért nem mondok köszönetet a csapatnak az éves munkájáért, mert még van feladat! J Csak az Országos Rallye Bajnokságot fejeztük be, az évet még nem!"
Mecsek Rallye - Végeredmény
1. Turán Frigyes - Csökő Zoltán (Ford Focus WRC)
2. Krózser Menyhért - Papp György (Subaru Impreza WRC)
3. Herczig Norbert - Bacigal Igor (Skoda Fabia S2000)
4. Kazár Miklós - Szőke Tamás (Citroen WRC)
5. Bútor Róbert - Tagai Róbert (Peugeot 207 S2000)
6. Ollé Sándor - Czakó-Budai Annamária (Ford Fiesta S2000)
7. Balogh János - Holczer Dániel (Mitsubishi Lancer Evo IX R4)
8. Spitzmüller Csaba - Juhász István (Mitsubishi Lancer Evo X)
9. Matics Mihály - Zejda Viktória (Mitsubishi Lancer Evo IX RS)
10. Osváth Péter - Farnadi Ãgnes (Mitsubishi Lancer Evo IX RS)