Robi és Laci szinte elérhetetlenek voltak az utóbbi időben, de ez most megbocsájtható nekik, hiszen maximálisan a Pécsen megrendezésre kerülő évzáró futamra koncentráltak. A Micuval Kassán indultak először, ahol nem sikerült befejezniük a versenyt, a váltó meghibásodása miatt. Azóta kiderült más turpisság is az autóval.
"Minden időnket és erőnket arra fordítottuk Kassa óta, hogy megcsináljuk az autót. Persze "apróbb" betegségeket véltünk még felfedezni menet közben. Ekkor derült fény arra is, hogy a computer nem volt tökéletesen beállítva. Ezt orvosoltuk, és ez által plusz lóerőket nyertünk. Ezt onnan tudjuk, hogy szerencsére időben elkészültünk mindennel, és volt időnk egy kicsit tesztelni. Kíváncsian várjuk a hétvégi versenyt, attól függetlenül, hogy egyetlen dolog lebeg csak a szemünk előtt: "a cél". Na meg persze az, hogy egy jót autózhassunk végre. A Mecsek Rali számunkra a nagy távolság ellenére is hazai pályának mondható, ugyanis eddig minden versenyen megmérettettük magunkat. Igaz, hogy most kicsit másabb a felállás, hisz nem lesz prológ, viszont lesz helyette két esti gyors, ami izgalmasnak ígérkezik. A farönköket remélhetőleg időben észlelni fogjuk a kanyarokban, az új lámpasoroknak köszönhetően, amit még ezután fogunk beállítani. Csak semmi kapkodás, nyugi van és koncentráció" - mosolygott Robi, aki próbál túlélni egy gyomorrontást.
"Hosszú lesz ez a verseny, de ha az autó bírni fogja, akkor mi is. Külön kihívás lesz számomra éjszaka a jobb egyben ülni, és diktálni a tempót. A sötét, a sebesség, és a váratlan akadályok, mind-mind a navigátor ellen vannak. Mert, ahogy a Kőváry Barna is megmondta, azért nem olyan kicsi a navigátorok szerepe, mint ahogy azt sokan gondolják" - mondta "majdnem" teljes komolysággal Laci.
Tehát november 8-án, pénteken kezdetét veszi sötétedéskor a Mecsek Rali, ahol két szakaszt kell teljesíteni a csatába állóknak. Ezt követően, akik megbirkóztak az első éjszakával, szombaton még öt gyorsaságin kapnak lehetőséget, hogy minél előrébb végezzenek az idei ORB bajnokságban.