Bútor Róbert és Tagai Róbert a hétvégi Mecsek-ralin sem szeretne mást, mint járni a megkezdett úton - vagyis tartani a jó formáját.
"Felkészültünk a versenyre - jelentette ki Bútor, akinek túl sok újat nem mutattak a pályák, hiszen jól ismerte őket, ettől függetlenül hasznosnak találta a pályabejárást. - Az első két szakaszt sötétben teljesítjük, és közülük a második, a hetvehelyi lesz a nehezebb, mert nagyon szűk a pálya, és farönkök vannak kirakva a kanyarokban, amelyeket nyilván nem látunk majd rendesen. S ehhez jön még, hogy az időjárás bármikor megbolondíthatja a versenyt. A sötétség, eső kombináció már tényleg eléggé megnehezítené a dolgunkat - ennél rosszabb már csak a sötétség, köd, hó trió lenne."
Nos, a hóval talán nem kell számolni, az ellenfelekkel azonban nem árt, hiszen mindenki bizonyítani szeretne az országos bajnokság idényzáró viadalán, a Pécs környéki pályákon. A dobogós helyekért zajló küzdelem még teljesen nyílt - a legjobb esetben Bútorék akár az összetett harmadik helyet is elcsíphetik, ám ez nem csupán rajtuk múlik, hanem a riválisokon is.
"Figyeljük a pontversenyt, persze, hogy figyeljük, hiszen nekünk sem mindegy, hányadik helyen fejezzük be a bajnokságot. Bízom benne, hogy tartani tudjuk a legutóbb mutatott formánkat, és nem csupán egyszeri alkalom volt a jó szereplés, mert az azt jelentené, hogy végre összeállt minden. A számunkra legszerencsésebb forgatókönyvvel akár az összetett harmadik hely is a miénk lehet, de nem ez a realitás, és ehhez az ellenfeleknek is hibázni kellene, amit nyilván nem kíván az ember. Mi azonban mindent megteszünk, küzdeni fogunk, hogy előrébb lépjünk - a csütörtöki teszten például próbáljuk finomítani a beállításokat, hogy a Peugeot 207-est a csúszós pályákon is könnyebben tudjam kezelni" - nyilatkozta Bútor Róbert.
A Mecsek-rali pénteken kora este két szakasszal (ugye, ezeket tartják sötétben) kezdődik, majd szombaton öt gyorsaságival ér véget. A bajnoki címről is döntő viadal össztávja: 411.39 kilométer, amelyből a gyorsasági szakaszok hossza: 139.45 km.