Markó Gergő: "Szerettem volna kipróbálni magam az ORB mezőnyében is, hiszen a korábbi (túrás és rallye2-es) versenyeimen mentünk már együtt ezzel a mezőnnyel, és természetesen figyelemmel kísértük a 3. kategória időeredményeit, méregettük magunkat hozzájuk. Mindez persze nem jöhetett volna létre a csapat, öcsi és Balogh Jani segítsége nélkül, így ezért nagy-nagy köszönettel tartozom nekik!"
Az első ORB-s megmérettetésre pedig a Budapest Rallye-n került sor, ahol a páros bízott abban, hogy a két ismeretlen pályán megmutatkozik majd a valódi képességük, nem lesznek hátrányban amiatt, hogy ők csak most léptek ebbe a mezőnybe, és egyelőre minden pálya ismeretlen számukra. Ezúttal nem csak nekik, de a teljes mezőnynek ismeretlen volt a két pilisi gyorsasági szakasz.
Markó Gergő: "Nagyon tetszettek a pályák, főként a két első, az olyan igazi rallye feelinges volt, csiki-csukis, szűkebb, kicsit extrémebb. Nem szerettem volna az első ORB-s versenyemen semmilyen galibát, így - főként a lábatlani gyorson - még kicsit óvatoskodtunk, rátartással mentünk. Nem is az elvárt, hanem a saját tudásom 80 %-ával mentem, de már az első gyors beírójában meglepődtünk az eredményünkön. A második körben kicsit ráijesztettem saját magamra, de szerencsére a harmadik kör ismét remekül sikerült, ráadásul ott már új gumikat tettünk fel, amivel eddig - a Mitsubishivel - még sosem mentem, pedig ég és föld a különbség!"
A versenyt végül az abszolút 8. helyen és a kategóriájuk 3. helyén zárták. Egyelőre még kicsit kétkedve fogadja a páros ezt az eredményt, hiszen az első versenyen talán még nem ide várták magukat.
Markó Gergő: "Én vagyok a legjobban megdöbbenve az eredményünkön! Talán ott még fel sem fogtam, inkább a napokban kezdem ezt feldolgozni. A verseny elején azt vártam a legjobban, hogy az első szakaszon túl legyünk, leérjünk gond nélkül, majd meglepve néztem az időnket. A célban is meg voltam szeppenve, azt sem tudtam mit kell csinálni, hogyan kell nyilatkozni! J Egyelőre még várom az információkat, hogy a kategóriatársaknak voltak-e problémáik, ki és miért ment lassabban esetleg, mert azt is nézni kell, hogy ez a verseny egyébként is szedte az áldozatait. Ha pedig ezeknek az információknak a birtokában leszünk, akkor már azt is fogjuk látni, hogy a mi eredményünk mennyire valós."
Az első pozitív élmény után a páros már a Mecsek Rallye-n való indulást tervezgeti, ám ez egyelőre még a következő napokban megszülető döntés függvénye.
Markó Gergő: "A csapat döntésétől függ, hogyan tovább. A Mecsek Rallye és a Waldviertel Rallye került szóba, de mivel ezek egy időpontra esnek, így rövid időn belül döntést kell hozni. Ha az osztrák mellett voksol a csapat, akkor az egy bátor gondolat lesz számunka! Nagyon fontos verseny lehetne, hiszen sok kilométerből áll, ráadásul murva, és megint csak azt tudom mondani, mint a veszpréminél, hogy murván lehet igazán tanulni ezt az autót!"
Budapest Rallye 2013 - ORB - Végeredmény
1. Turán Frigyes - Zsiros Gábor (Ford Focus WRC)
2. Kazár Miklós - Szőke Tamás (Citroen Xsara WRC)
3. Bútor Róbert - Tagai Róbert (Peugeot 207 S2000)
4. Herczig Norbert - Igor Bacigal (Skoda Fabia S2000)
5. Matics Mihály - Rubóczky Attila (Mitsubishi Lancer Evo9 RS)
6. Ollé Sándor - Czakó-Budai Annamária (Ford Fiesta S2000)
7. Osváth Péter - Farnadi Ãgnes (Mitsubishi Lancer Evo9)
8. Markó Gergely - Béres László (Mitsubishi Lancer Evo IX RS)
9. Kovács Antal - Istovics Gergő (Mitsubishi Lancer Evo6/9)
10. Bujdos Miklós - Milcsevics Lóci (Skoda Fabia)