A tréningek után tisztában voltunk azzal, hogy nagyon defektveszélyesek a gyorsaságik, éppen ezért próbáltunk meg az ideális íven autózni és nem levágni a kanyarokat. Az erős mezőny miatt azonban rögtön a lovak közé csaptunk, komoly tempót kellett diktálnunk a rossz minőségű aszfalton. Sajnos valahol becsípte a gumit a beton és a pálya egyharmadától defekttel kellett lejönnünk. Megfordult a fejünkben, hogy menetközben kicseréljük a sérült abroncsot, de inkább szépen lassan lecsorogtunk, mert keskeny volt a pálya a kerékcseréhez. Ezzel a sajnálatos malőrrel rögtön a nyitó szakaszon öt és fél perc hátrányt zsebeltünk be. A gyorsasági végén emiatt a verseny feladása mellett döntöttünk, nem láttuk értelmét a folytatásnak, mivel sem a kategória végeredményébe, sem az abszolútba nem tudunk volna beleszólni. Igazán sajnálom, mert úgy tartom, hogy nem egy raliversenyzőhöz méltó ez a hozzáállás, mert a végsőkig kell küzdeni. De nem mindenáron, ha ez a harmadik vagy a negyedik szakaszon történik, akkor biztosan továbbmegyünk, jelen esetben ezt a döntést láttuk ésszerűnek. Elnézést kérünk ezúttal is a szurkolóinktól, de elhatároztuk, hogy a további versenyzésünk érdekében feladjuk a viadalt. Drága teszt lett volna, különösen annak tükrében, hogy Magyarországon ilyen rossz minőségű pálya sehol sincs. Csak az autót amortizáltuk volna le, ami akár a többi magyar bajnoki futamot is veszélybe sodorhatta volna. Ezt a versenyt és a Kassa ralit is szeretném gyorsan elfelejteni, nem valószínű, hogy többet rajthoz állunk.
A folytatásban két verzióban gondolkodunk, egyrészről folytatjuk a magyar bajnokságot, másrészről két külföldi versenyen tesszük próbára magunkat!"