- 2006-ban a ralit még Perth környékén rendezték és hatalmas csatában Petter Solberggel akkor szereztem meg pályafutásom első Rally VB futamgyőzelmét. A 2009-ben a versenyt először tartották a keleti partvidéken. Ekkor hatalmas csatát vívtunk Sebastien Loeb-bel, aki megnyerte a versenyt, de később büntetést kapott így enyém lett a győzelem. Ez akkor azt jelentette, hogy újra én vezettem a világbajnokságot. Később aztán a Wales Rallyn Seb egy ponttal megelőzött az év végén. Két éve mindkét Citroen kiesett a verseny elején. Az első nap végén vezettem, de aztán vesztettem némi időt így másnap a csapattársam állt az élre, a végén azonban sikerült behúzni a győzelmet.
Mit gondolsz a versenyre való felkészülésről?
- Ezeket a pályákat nem ismerjük jól, mivel eddig egyetlen egyszer, 2011-ben versenyeztünk rajtuk, amikor a pályák különösen nedvesek voltak. Alapvetően a pályák felülete nagyon jó állapotban van és a gyorsasági szakaszokat nagyon tempós utakon jelölik. Ezeken a részeken szükség van a bátorságra, hogy ne veszíts sebességet. Az is szép, hogy az utak mentén nincsenek sziklák. Röviden összefoglalva ez a Finn Rally lapos változata
A Németországban megszerzett harmadik helyet, jelentheti azt, hogy véget ért a balszerencse sorozatod?
-Nagyon remélem! Nagyon különleges pillanat volt a Citroen Racing minden tagja számára, de ezt gyorsan magunk mögött kell hagynunk és a következő fellépésre kell összpontosítanunk. Tény, hogy sikerült drasztikusan csökkentenünk hátrányunkat a márka-világbajnokságban élen álló riválisunkkal szemben, a cím még mindig gazdára vár, de nekünk versenyről-versenyre tökéletes teljesítménnyel kell előrukkolnunk, hogy megtartsuk az esélyt. Két nagyon erős csapat ellen kell versenyeznünk, akik szintén nagyon gyorsak lesznek Ausztráliában. Ki kell tartanunk, együtt képesek lehetünk rá.