Pethő István: - Az első gyorson féltávnál beesett a fékpedál, és onnantól fék nélkül kellett teljesítenünk a szakasz második felét. A második gyorsra ezt a problémát nagyjából elhárítottuk, de mégsem volt megfelelő a fékhatás. Valahogy azért eljutottunk a szervizparkig, ahol a fiúk nekiestek a probléma megoldásának, de sajnos nem lettek kész időben a fékkel. Ãgy nem volt mit tenni, dobtuk az első napot, és holnap a szuper rali szabályai szerint indulunk a magyar bajnokságban.
- A szlovák bajnokságban szerencsére minden napot külön értékelnek, így ott legalább megmaradt az esélyünk egy jó eredmény elérésére, már ami a második napot illeti. Egyébként a második kör nagyon csúnyán megtizedelte a mezőnyt, rengetegen buktak, és úgy gondolom, hogy ez is a mi döntésünket igazolja utólag. Sosem adunk fel szívesen egy versenyt, de butaság lett volna fékhibával folytatni, hiszen így sokkal nehezebb lett volna kivédeni, hogy mi is beessünk valahova. Ezt a békát most le kellett nyelni, de holnap is lesz nap, és újult erővel - remélhetőleg tökéletes fékkel - támadunk!