Ollé Sándor- Nyirfás Julianna: "Újra egy bajnoki futamon állunk rajthoz, Kassán immár harmadszor indulunk, vagyis rajtolunk, mert még egyszer sem sikerült befejeznünk a versenyt. Bízunk benne, hogy ez a sorozat megszakad, szeretnénk az első-tízben végezni és értékes pontokat szerezni.
Szokásunkhoz híven most is háromszor mentünk a pályákon, de sokan voltunk és lassabban kellett menni, ezért az ideális íveket nehezen lehetett megtalálni -de ezek a körülmények mindenkinek azonosak voltak. A külföldi versenyeken érződik igazán, hogy kevés tréninggel is "feltaláljuk" magunkat, ez egy pici előny lehet azokkal a pilótákkal szemben, akik a pályaíveket is lepróbálják, éppen ezért mi sokat improvizálunk, ami néha jó, néha nem"Tetszik a kiírt szakaszok változatossága: az első napi pályák roppant tempósak és ritmusosak, a vasárnapi gyorsaságik pedig vegyesek, ritmusukban, minőségükben, szélességükben is nagyon változatosak, ezekre nehéz lesz optimálisan beállítani az autó futóművét. Azt gondolom, hogy nagy feladat lesz ez a verseny! Kevés a szakaszok száma, ezért ha valaki egyet is elront, komoly hátrányba kerülhet a többiekkel szemben, éppen ez adja a verseny sava-borsát"
Julcsival indulok, Marcsinak egy családi elfoglaltság miatt ki kell hagynia ezt a futamot. Egy tavalyi osztrák megmérettetésen mentünk már együtt, profi navigátor, így nem ismeretlen számomra a felállás. A Baranya-Kupa győzelmének nagyon örülök, de az egy teljesen más verseny volt. Igaz, levetkőztem az aszfalttól való tartásomat, addig úgy gondoltam, hogy az autó murván kifogástalan, aszfalton viszont egy kicsit gyengébb" Komlón megtaláltuk az ideális beállításokat, ami ad egyfajta biztonságot ezen a talajtípuson is. Kassán a nyílt mezőny jelenti a legnagyobb kihívást, WRC-k, S2000-esek között kell megmérettetni magunkat. Az első-tízben szeretnénk végezni, azt hiszem ez egy reális cél, mert a magyar bajnokságban is számos külföldi páros nevezett, ügyes pilóták, erős autókkal, akik Egerben már értékes pontokat raboltak el tőlünk!"