- A rallysportban elért eredményeim és a külföldi prioritásom úgy látszik, hogy nálunk semmit nem számít. Veszprém után ismét egy méltatlan, 21-es rajtszámot akasztottak a nyakamba. Pedig legutóbb megígérték, hogy figyelni fognak erre, de lehet, hogy én értettem félre. Arra fognak gondosan ügyelni, hogy nehogy előrébb kerüljek a mezőnyben. Bosszant, persze, hogy bosszant a dolog, hiszen ez óriási hátrányt jelent a számunkra. Miskolcon és Veszprémben is defekteket szenvedtünk, ami a magas rajtszámnak is köszönhető. Ez pedig alaposan rányomta a bélyegét a korábbi szereplésünkre, hiszen ha versenyben maradunk, akkor mindkét helyszínen jóval előrébb végezhettünk volna.
A rajtszám mizéria ellenére Spicék maximálisan igyekeznek felkészülni az előttünk álló hétvégére. Abban bíznak, hogy a technika és a defekt ördöge ezúttal elkerüli őket, és csak a pályán nyújtott eredmény dönti majd el a versenyt. A korábbi magyar bajnok csak azt sajnálja, hogy vélhetően száraz körülmények között kell bizonyítani, Spici örült volna egy kis csapadéknak.
Szerettem volna ezeken a csúszós pályákon vízben autózni, ez ugyanis csökkenti a technikák közti különbséget - indokolta meg a miskolci pilóta. - Erre most kevés az esély, de így is izgalommal és érdeklődve várom a szombati és a vasárnapi gyorsasági szakaszokat. Kicsit tartok attól, hogy a hosszú, 28 km-es pályán mi lesz, de igyekszünk fölvenni a verseny a magyar és a szlovák élmezőnnyel. A többieknek azért némi fórjuk lesz velünk szemben, mert ők tavaly két mostani pályán már autóztak, én pedig már évekkel ezelőtt versenyeztem Kassán. Szerencsére az autóban nagyon hamar megtaláltuk az összhangot, a veszprémi második napon István tökéletesen irányított. Ebből indulunk ki. Kell egy jó itiner, a pozitív hozzáállás és egy tökéletes versenyzés. Ha mindez meglesz, és Gumifortuna is mellénk áll, akkor végre olyan eredményt érhetünk el, amire valóban képesek vagyunk.