"A Kassa környéki pályák jóval bonyolultabbak, mint a mieink, de talán csak azért gondolom így, mert arányaiban jóval kevesebbet versenyzünk arrafelé, mint itthon - mondta a Peugeot 207 S2000-essel autózó pilóta, akinek ezúttal is Tagai Róbert diktálja az itinert. - Az elmúlt évek tapasztalataiból kiindulva elég nagyokat lehet esni arrafelé, úgyhogy az itinert is némi rátartással írjuk majd fel - mindenképp hagyunk magunknak némi biztonsági tartalékot. Szerintem amúgy a legtöbben így tesznek majd."
Bútor bízik benne, hogy a technika ördöge végre leszáll róluk, ha így lesz, akár összejöhet végre az áhított jó eredmény is. Ebben azért is bízik, mert bár erről a versenyről nincsenek különösebben jó emlékei, ilyen profi autóval, mint amilyen a Peugeot még sohasem versenyzett ezeken a pályákon.
Tagai Róberttel amúgy ez lesz az első közös aszfaltos megméretésük, ami navigációs szempontból is nehezebb, mint a murvás, hiszen nagyobb a tempó, nincs lehetőség a korrigálásra.
"A kassai pályák fő ismérve, hogy többnyire nagyon keskenyek és rossz minőségűek, ráadásul rettenetesen közel vannak a fák az úthoz. Az első fasor és az aszfaltcsík széle között legfeljebb fél méter, ha lehet, úgyhogy a legkisebb hiba is azonnal megbosszulja magát. A közúti szakaszok szélesek, és szalagkorlát szegélyezi őket, de a tavalyi tapasztalatok alapján ezekből van kevesebb. Úgyhogy maradjunk annyiban: a szűk, fákkal szegélyezett szakaszokat meg kell tisztelni, no és némi szerencse is kell ahhoz, hogy gond nélkül, nagy tempóval végigmenj rajtuk. De ettől is ilyen izgalmas ez a verseny, s ezzel a feladattal mindenkinek meg kell birkóznia" - mondta Bútor, aki csütörtök reggel egy 40-50 kilométeres teszttel készül a hétvégére, s utána kezdik a pályabejárást Kassa környékén.
Ami a hétvége programját illeti, a Kassa-rali mezőnyére szombaton négy, vasárnap öt gyorsasági szakasz vár - az össztáv 412.9 km, ebből a gyorsasági szakaszok hossza 146.8 kilométer.