Krózser Menyhért: - Nagyon csalódott vagyok. A verseny előtti teszten még minden jónak tűnt. Angliából béreltünk murva gátlókat, amivel nagyon meggyőző volt a Subaru. Úgy gondoltam, hogy a megerősödött mezőnyben is abszolút esélyesek vagyunk a dobogóra.
Az első gyorsasági szakaszon 2-3 km után elkezdett melegedni a motor és vészprogramra kapcsolt. Nem volt ALS-ünk, ami miatt óvatosabban mentünk, egyszer le is fulladtunk. Mivel nem volt szervíz a két gyors között, ez a probléma a második gyorson ismét előjött, az utolsó pár kilométeren pedig elszakadt a bal hátsó fékcsövünk, ezért csak az első kereket tudtuk fékezni. Ez nemcsak amiatt baj, hogy hiányzik a hátsó fékerő, hanem az autó viselkedése is megváltozik: rálépsz a fékre, és azonnal elkezdi tolni az orrát. Ennek ellenére a második gyorsaságin harmadik időt futottunk és a negyedik helyen álltunk.
Másnapra kicseréltük a fékcsövet, de az első gyorsaságin megint elszakadt ugyanaz a bal hátsó, így az első kör mind a három szakaszán csak első fékünk volt. A második kör második gyorsaságiján kigyulladt a motorunk. Tudtam, hogy egy kilométerre van egy elágazás, ahol van egy rescue-pont. Odáig elmentünk, ahol gyorsan sikerült eloltani az autót. Ezúton is köszönöm a rescue személyzetének a segítséget. Ha ők nincsenek, vagy ha azonnal megállunk, amikor kigyulladt az autó, akkor biztosan leégett volna.
Sajnálom, hogy így alakult a hétvégénk, és hogy nem tudtuk megmutatni, mire vagyunk képesek. Az első két versenyen tökéletesen működött az autó, egyetlen műszaki hibánk sem volt. Ha gond nélkül végigmegyünk, biztosan jó eredményt tudtunk volna elérni, de hát ilyen a rali.
Fodor Géza: - Az év elején a gokartos elfoglaltságaim miatt úgy beszéltük meg a csapattal, hogy 3-3 versenyen navigálunk én és Papp Gyuri, felváltva. Nagyon örültem neki, hogy a veszprémi hétvégém szabad, mivel nagyon nagy kedvencem a murva. Nem tudom szavakba önteni csalódottságomat, hogy nem volt egy tiszta gyorsunk sem, ahol igazán megmutathattuk volna, mire vagyunk képesek. Természetesen megyünk tovább és bízunk benne, hogy a szerencse is mellénk fog állni.
Krózser szerencsés szerencsétlen versenye
https://formula.hu/rali-1/2013/07/15/krozser-szerencses-szerencsetlen-versenye 2013-07-15 15:00:00 2013-07-15 15:00:00
Szerencsésen ért véget Krózser Menyhért és Fodor Géza idei legpechesebb versenye, a Veszprém Rali. A versenyt ugyan nem tudták befejezni, és gyakorlatilag egyetlen olyan gyorsasági szakaszt sem teljesítettek, ahol a motor melegedése vagy az elszakadt fékcső ne hátráltatta volna őket, de az autót meg tudták menteni. A hetedik gyorsasági szakaszon ugyanis kigyulladt a Subaru Impreza WRC motortere, de Menyában volt annyi lélekjelenlét, hogy nem állt meg azonnal, csak az egy kilométerre lévő rescue-pont előtt, ahol a technikai mentő csapat sikeresen eloltotta az autót.
A műszaki problémák ellenére az MHH Rally Team párosa az első napot a negyedik helyen zárta, másnap a hatodik gyorsasági szakasz után a hatodik helyen állt, amikor kénytelen volt a versenyt feladni.