A verseny egyik legnagyobb esélyese, a bajnoki címvédő és éllovas Kazár Miklós már szombaton feladni kényszerült a küzdelmet. Ahogy kigurultak a szervizparkból, rögtön elromlott a Maximmun Racing Team versenygépének számítógépe. Bár magát a versenyt feladták, vasárnap a super-ralin indultak a pontokért. Turán Frigyes mindeközben elképesztő tempót diktált és rendkívül magabiztos vezetéssel nyerte meg az első két gyorsaságit szombaton.
"Természetesen nagyon csalódott vagyok, mert úgy estünk ki, hogy egyáltalán nem hibáztunk - tekintett vissza a nap végén az eseményekre Kazár Miklós. - Sőt még esélyünk sem volt arra, hogy megmutassuk, mire vagyunk képesek. A csapat azonnal utánunk jött, kicserélték a computert, a motor beindult, és bejöttünk a szervizparkba. összeültünk, és úgy döntöttünk: folytatjuk. Mégpedig azért, mert imádjuk ezt a sportot, és szeretnénk sportszerű keretek között a többiekkel megmérettetni magunkat. Még akkor is, ha a bajnoki pontjaink már elúsztak. Az utolsó gyors megnyerése még kecsegtethet némi reménnyel, jelenleg erre nyílhat reális esélyünk."
Vasárnap aztán további nyolc szakasz várt a mezőnyre. Turánék már 50 másodperccel vezettük, aztán defektet kaptak. Úgy döntöttek, hogy levezetik csere nélkül az aktuális szakaszból hátralévő hét kilométert, majd eltört a felni, ami leszakította a féktárcsát és megsérült a jobb alsó lengőkar is. Ãgy fel kellett adniuk a további küzdelmet.
"Nem volt szerencsénk, és lehet, hogy rosszul is döntöttünk, amiért nem cseréltük ki azonal a defketes kereket - már csak 7 kilométer volt hátra, ha azt teljesítjük, szép eredménnyel zárhattuk volna a Veszprém Rallye-t"œ - kezdte a Twist Turán Motorsport pilótája. "50 mp előnyünk volt, nyugodtak voltunk, szépen autóztunk, ám defektet kaptunk, s úgy döntöttünk, így folytatjuk. Azonban a defekt miatt eltört a felni, az pedig leszakította a féktárcsát. 3 működő fékkel tudtunk volna még tovább versenyezni, de sajnos megsérült a jobb alsó lengőkar, és a legnagyobb sajnálatunkra fel kellett adnunk a versenyt."œ
Ezt követően két páros csatája alakult ki a győzelemért. A Herczig-Bacigal, illetve a Botka-Mihalik duó küzdött a végső sikerért. Az élen Botka állt, de a verseny vége felé Herczig szakaszról szakaszra dolgozta le hátrányát. A nyolcadik gyorsasági végén már csak tíz másodperccel, a kilencedik végén pedig hattal maradtak le Botka mögött. Az utolsó gyors hatalmas csatát hozott, és ugyan Herczig megnyerte azt a Skoda S2000-es volánja mögött, egy másodperc előnye még így is maradt ellenfelének. A győzelem tehát Botka Dávidé és Mihalik Péteré lett.
A Veszprém Rali nem hivatalos végeredménye:
1. Botka Dávid/Mihalik Péter, Mitsubishi Lancer Evo IX R4 1:23:50.2
2. Herczig Norbert/Bacigal Igor, Skoda Fabia S2000 +1.1
3. Lategan, Henk/ White, Barry, Skoda Fabia S2000 +30.6
4. Balogh János/Holczer Dániel, Mitsubishi Lancer Evo IX R4 +1:15.7
5. Ollé Sándor/Czakó-Budai Annamária, Ford Fiesta S2000 +1:49.8
6. Rongits Attila/Hannus László, Mitsubishi Lancer Evo IX +1:56.5
7. Bútor Róbert/Tagai Róbert, Peugeot 207 S2000 Evo2 +1:56.5
8. Matics Mihály/Zejda Viktória, Ford Fiesta S2000 +2:02.7
9. Brugger, Chriss/Wicha, Klaus, Skoda Fabia S2000 +2:18.0
10. Spitzmüller Csaba/Juhász István, Mitsubishi Lancer Evo X +2:25.1