A hivatalos tesztnapot olyan érzésekkel zártam, mintha rallycrossoztam volna. Viszonylag keveset mentem, mert a pálya elég rossz állapotban volt, ettől függetlenül így is hasznos volt - fogalmazott a 20. Veszprém Rally előtt ifj. Kiss László. - Murván egyáltalán nincs versenytapasztalatom, ezért rendkívül óvatosan fogalmazok a hétvége előtt. Az elsődleges célkitűzés most tényleg az, hogy beérjünk a célba, és tapasztalatokat szerezzünk. Az már most látszik, hogy egészen más ezen a burkolaton rallyzni, mint aszfalton. Az autót minden szempontból felkészítettük, de igyekeztünk mindezt a lehető legkevesebb ráfordítással megtenni. Négy murvarúgót szereltünk a teleszkópokra, ám ezen felül komolyabb változtatást nem végeztünk a Mitsubishin. Nem tartottuk kifizetődőnek, hiszen ezután Budapesten, Kassán és Pécsett is aszfalton autózunk majd.
ifj. Kiss László hozzátette: a 145 versenykilométeren szeretnének valamelyest beletanulni az új közegbe, és hibamentesen végigmenni a szombati és a vasárnapi szakaszokon.
Természetesen megnéztem a korábbi és az RSB által készült felvételeket is - folytatta ifj. Kiss László. - A hosszú gyorsaságit egy kicsit autógyilkosnak tartom, a vasárnapi, többször használt pályák viszont kiválóak. Mi viszont, még egyszer hangsúlyozom teljesen az ismeretlenbe vágunk bele. A legfontosabb, hogy élvezzük a murvás száguldást, és be tudjuk osztani az erőforrásunkat. Szeretnénk ott lenni a célban, méghozzá karcmentesen és jó élményekkel. A többit csak ezek után nézzük, hiszen a kategóriában nagyon sokat megélt, kiváló pilótával kell felvennünk a versenyt. Nekik Veszprémmel kapcsolatban jóval több az emlékük és az élményük. De hát... Nekünk is el kell kezdeni valahol.