A Salgó Rali tesztje és a 2012-es versenyzésed tükrében, mire számítasz az idén az Olasz versenyen?
- Nehéz lenne jóslásokba bocsátkozni. A Salgó Rallye után kijavították a fék hibáját, volt alkalmam kipróbálni, sokkal jobb lett mint amilyen eddig volt.
A motor teljesítménnyel is voltak gondok, a verseny után 203 lóerőt mértek az autón és 200 NM is hiányzott, így azért nehéz lett volna jó időket autózni.
A motor teljesítményen is javítottak, de szerencsére az olasz versenyen ott lesz a Renault Sport és ők ránéznek majd a motorvezérlő szoftverre, hátha egy kis módosítással még fokozható a power a gépben.
Szóval ezeket tekintve bizakodóak lehetünk, de tavaly óta sokkal erősebb lett a mezőny, ezért nekünk is nehezebb lesz jó eredményt elérni. Ráadásul ép benyeltem valami vírust, ami földhöz vágott és most lábadozom és még nem vagyok fizikálisan toppon, de megpróbálom kihozni magamból a maximiumot.
Szántó Szabi marad mint navigátor, vagy a Salgó Ralin résztvevő Zsolti testvéred ül majd a jobb1-ben?
- Zsolti-val indulunk, ez lesz az első Mitropás versenye, remélem tetszeni fog neki és fel fogja tudni venni a ritmust, bár ez az egyik legnehezebb verseny a sorozatban.
A 2B Rally és közötted jó a kapcsolat. Ők egy autóval a tieden kívül tiszteletüket tették az idén az Eger Rallyn. Tervezed-e, hogy te is részt vegyél náluk egy versenyen?
- Felajánlották, hogy bármelyik versenyre elmehetünk velük és ők biztosítják a szervizt számunkra (ingyenesen) , egyenlőre a csapatuk az ERC-re összpontosít, de nekünk pedig az most még anyagilag elérhetetlen.